Урок 24 Тема: На язиці медок, а на думці льодок. «Лисиця та Їжак» (українська народна казка). Прислів'яМета: удосконалювати діалогічне мовлення; розвивати увагу, пам'ять, швидкість мовлення; навчати дітей давати характеристику дійових осіб; виховувати бажання бути чесним. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Мовленнєва розминка 1 Розчитування за складовою таблицею 2 Читання скоромовки на одному мовному видиху їжачок з їжачихою та їжаченятами наїжачилися. 3 Читайте чітко і швидко! Забажала жабка в жбанку На базар везти сметанку. їжакам І жукам У банки Наливає жабка сметанки. А коли розпродасть Цілий жбаник — На зелений заробить жупанчик. III. Мотивація навчальної діяльності — Відгадайте загадки. • В мене шубка з колючок, В мене сіра спинка, Ніс, як чорний п’ятачок, Очі — намистинки. Здогадався, мабуть, всяк, Що зовуть мене. (їжак). • В темнім лісі проживає, Довгий хвіст пухнастий має, їй на місці не сидиться, А зовуть її. (лисиця). — Прочитайте заголовок казки, над якою ми будемо працювати. — Як ви вважаєте, про кого буде казка? — Що ви знаєте про цих тварин? IV.Сприймання й усвідомлення нового матеріалу 1 Слухання казки «Лисиця та Їжак» Учитель читає казку до слів «...виводок тетеревенят пасеться». — Назвіть головних героїв казки. — Як може закінчитися казка? 2 Словникова робота Пояснення значень слів «довідковим бюро» (підготовленими учнями). Позирає — поглядає — дивиться. Солодкими оченятами — улесливо, нещиро дивиться. 3 Читання казки учнями мовчки — Простим олівцем позначте слова автора, Лисички та їжачка. — Чи правильно ми передбачили кінцівку казки? 4 Читання казки учнями вголос — Як слід читати слова Лисички? (Улесливо) їжачка? (Упевнено) 5 Аналіз казки з елементами вибіркового читання — Який настрій мала Лисичка? — Чому вона була невдоволеною? — Чому змінився настрій Лисички під час зустрічі з їжачком? — Що зробив їжачок після привітання? Чому згорнувся клубочком? — Що запропонувала йому Лисиця? — Чому він їй не повірив? — Як ви гадаєте, чи справді їжак бачив виводок тетеревенят? — Чому ж він обманув Лисицю? Фізкультхвилинка Раз — підняти руки вгору, Два — нагнутися додолу. Не згинайте, діти, ноги, Як торкаєтесь підлоги. Три, чотири — прямо стати, Будем знову працювати. 6 Вправа для розвитку навички читання Гра в парах «Стоп — старт» «Старт» — читати якнайшвидше, «стоп» — зупинитися і відпочити. Гра «Упіймай помилку» Учитель читає текст з помилками, учні плещуть у долоні, коли їх чують. 7 Читання казки за особами 8 Інсценізація казки без слів автора Діти одягають маски їжачка і лисиці. 9 Мовно-логічне завдання 1) Гра «Добери характеристику». Улеслива хитра розумний винахідливий ЛИСИЧКА ЇЖАЧОК Підступна зла кмітлива дотепний 2) Гра «Закінчіть речення». Лисиця хижа, улеслива, а їжак —. V. робота над прислів'ями — Прочитайте прислів’я, роз’єднуючи окремі слова. Більшевірсвоїмочам,ніжчужимречам. Наязицімедок,анадумцільодок. — Поясніть, як ви розумієте ці прислів’я? — Чи розкривають вони тему казки? VI. Підсумок уроку — Яку казку читали? — Чи є в неї автор? — Чого вчить нас ця казка? VII. Домашнє завдання Читати казку, відповідати на запитання у підручнику. Уміти характеризувати героїв. | |
| |
Переглядів: 2912 | |
Створення пейзажу. Послідовність дій під час створення пейзажу. Ескіз виробу.... |
Олександр Олесь «Два хлопчики». М. Рильський «Річка». Підсумок із теми |
Жителі зоопарку, виліплені з пластиліну |
Як людина сприймає інформацію |
Продовження екскурсії |
Всього коментарів: 0 | |