Показано матеріалів: 531-540
Тема. Закріплення вивчених букв (А, О, У, И, І, М, Н)Мета. Закріпити знання учнів про вивченні літери, їх звукове значення. Виробляти уміння читати склади, уміння друкувати вивченні літери, збагачувати словниковий запас учнів. Розвивати пізнавальний інтерес. Формувати комунікативну компетентність. Вдосконалювати уміння і навички, робити звуковий аналіз слів. Виховувати спостережливість, кмітливість, любов до книги. |
Тема: Закріплення звука [і], вивчення букви І. Текст Л. Лапіної (с.58) Звуко – буквенні зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Спостереження за інтонацією розповідних, питальних, спонукальних а також окличних речень (ст..59)Мета. Вивчити букву і, навчати читати слова з нею; формувати в учнів фонетичний слух; розвивати в школярів мовлення і мислення; поповнити словниковий запас першокласників словами «ліщина», «стебло», «стійло». |
Тема. Письмо рядкової букви яМета. Вчити писати рядкову букву я окремо і в словах, удосконалювати вміння робити звуко-буквенний аналіз слів, збагачувати словниковий запас слів; розвивати фонематичний слух, увагу, зв’язне мовлення, виховувати бережливе ставлення до природи. |
Тема: Закріплення вміння вимовляти звук [п], вивчення букви П, п (пе)Мета. Вивчити букву п; формувати в учнів уміння читати слова з буквою п; розвивати мовлення школярів, активізувати словниковий запас першокласників словами «ріпа», «мапа», «пасмо», «покоси», «піддашок», «пампушка». Виховувати повагу до всіх членів родини, почуття любові до бабусі, доброзичливість і милосердя до старших. |
Тема: Закріплення звуків [з],[з'], вивчення букви З. Формуванння аудіатив них умінь за текстом М. Павленко. Звуко-буквені зіставлення. Розвиток мовлення за текстом А.Мілна « Пісенька Вінні – Пуха». Омоніми. Диференційований підхід у формуванні умінь читатиМета: закріпити звуки [з],[з'], вивчити букву З, формувати артикуляційні уміння, удосконалювати навички читання складів, слів, речень. Розширити словниковий запас учнів новими словами, розвивати усне мовлення, дати уявлення про роль наголосу для розуміння значення слів. Виховувати любов до рідного краю, бажання стати справжніми учнями. |
Тема. Закріплення вивчення букви е, формування в учнів читати слова з буквою е; розвиток мовлення на тему «Метро»Мета: закріплювати вміння читати слова з вивченими буквами; поповнювати словниковий запас учнів . Створити перші уявлення про довідкову літературу – словник. Познайомити з елементарними правилами поведінки в метро. |
Тема. Удосконалення навичок читання текстів. (К. Перелісна « Весна»)Мета: удосконалювати вміння правильного, швидкого, свідомого та виразного читання, відпрацювання з учнями складання звукових моделей слів, уміння характеризувати звуки; ознайомити з віршем К. Перелісної « Весна», активізувати пізнавальну діяльність учнів, розвивати мовлення, логічне мислення, пам’ять, виховувати любов та інтерес до читання, працелюбність, любов до природи та її збереження |
Тема: Звуки [ц], [ц′]. Позначення їх буквами Ц, ц («це»). Читання слів з поступовим ускладненням їх звуко-складової структури. Читання тексту «Циркова залізниця»Мета: навчити розрізняти в мовленнєвому потоці звуки [ц], [ц′], читати слова з новою буквою; розвивати фонематичний слух, дикцію, розширювати кут зору; виховувати бажання піклуватися про власне здоров’я, дотримуватись правил ввічливої поведінки під час спектаклю. |
Тема уроку: Читайте уважно. Сергій Цушко «Комп’ютеренята»Мета уроку: учити дітей правильного, виразного, свідомого читання; учити самостійно визначати головну думку твору, аналізувати зміст прочитаного тексту; розвивати усне зв’язне мовлення, творчу уяву; виховувати стійкий інтерес до читання, самостійність в набутті знань, старанність, повагу до думки інших, чемність; формувати інформаційну, комунікативну та полікультурну компетентності |
Тема уроку: Звуки [с], [с'], позначення їх буквою «ес». Закріплення аналітикосинтетичних умінь. Читання складів, слів. Словниково-логічні вправиМета уроку: ознайомити учнів з буквою с («ес»), її звуковим значенням; формувати вміння виконувати синтетичні та аналітичні дії зі звуками; вчити читати склади, слова з новою буквою, працювати з анаграмами, вдосконалювати навички звукового аналізу слів; розвивати мовлення, мислення; виховувати дбайливе ставлення до природи. |