Тема уроку: Читайте уважно. Сергій Цушко «Комп’ютеренята»Мета уроку: учити дітей правильного, виразного, свідомого читання; учити самостійно визначати головну думку твору, аналізувати зміст прочитаного тексту; розвивати усне зв’язне мовлення, творчу уяву; виховувати стійкий інтерес до читання, самостійність в набутті знань, старанність, повагу до думки інших, чемність; формувати інформаційну, комунікативну та полікультурну компетентності. Тип уроку: комбінований. Обладнання: виставка книг, таблиця «Лабиринт», комп’ютер, підручник «Читанка», друковані зошити для читання, оцінювальні фішки. Хід уроку: І. Організація класу. Усі сідайте тихо, діти. Домовляймось – не шуміти, Руку гарно піднімати, Чітко, в лад відповідати. Отже часу ми не гаєм І урок розпочинаєм! ІІ. Розчитування. Артикуляційні вправи. Почнемо урок з розчитування, щоб язичок був слухняним. Читаємо склади хором: повільно, чітко; скоромовкою, ніби скочуємося з гірки. АМП МПА ОМП МПО УМП МПУ ІІІ. Мотивація навчальної та пізнавальної діяльностей. Актуалізація опорних знань, умінь та навичок учнів. - Для сучасної людини дуже важливо вміти добре читати, щоб отримати більше знань. Сьогодні ми продовжимо працювати з текстом, вчитися уважно й виразно читати, давати розгорнуті відповіді щодо прочитаного. Але спочатку пригадаємо правила роботи з текстом. Подолаємо «ЛАБІРИНТ», прочитавши за стрілочками. ІV. Робота з підручником. Опрацювання текстів. - Ми вже добре знайомі з дитячими книжками, а сьогодні познайомимося з науковою книгою. Подивіться на нашу виставку, детальніше розглянете на перерві. Це – енциклопедії, в них зібрано відомості з різних питань. Зверніть увагу на цю книгу. Енциклопедія комп’ютера підготувала для вас довідку. - Вправа «Навчаючись навчаю» (попередньо підготовлена дитина, зображуючи робота, робить повідомлення). Довідка: комп’ютер – обчислювальна машина, що виконує різноманітні функції. Перший комп’ютер з’явився понад 70 років тому і важив 30 тон. Сьогодні персональний комп’ютер важить кілька кілограмів і складається з системного блоку, монітору, клавіатури та мишки. З допомогою клавіатури набирається будь-який текст та виконуються інші операції. - Відкрийте зошити для читання на с.8 (виконується вправа №1). - Саме про «комп’ютеренят» ми будемо читати вірш Сергія Цушка. Відкрийте «Читанки» на с.27. - Вправа «Слухання-розуміння» (вчитель читає вірш, діти намагаються слідкувати за текстом). - Прослуханий вірш має ознаки якого літературного жанру? (Казки). Чи є насправді компютеренята? (Немає. Але так можна назвати комп’ютери-іграшки). Фізпауза - Вправа «Ланцюжок» (учні читають по рядку). - Вправа «Хвилинка» (читання з прискоренням). - Визначення теми та мети вірша (Ми читали про комп’ютери; Головна думка автора: вчитися та вірити у власні сили). - Самостійне читання вірша на с.28. - Робота над текстом (Хто герой вірша? Що любить Юрко? Яка подія чекає Юрка? Куди поїде Юрчик?) - Розгляньте малюнок. Прочитайте ввічливі слова, які можуть використати Юрчик та його бабуся. -Вправа «Діалог», робота в парах (діти будують розмову між бабусею та Юрчиком, вчитель контролює процес, виставляє фішки-метелики на парти, де діти добре працювали). - Вправа на увагу «Хто швидше знайде слово» на с.29. V. Підсумок уроку. - Про що дізнались на уроці? - Чого навчились? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2487 | |
Де ти живеш. Що дає місто — селу, село — місту |
Узагальнюючий урок із теми «Пластика форм». Виготовлення подарунка до зимових... |
Гори України |
Ми — українці |
Охорона природного довкілля |
Всього коментарів: 0 | |