Тема. Удосконалення навичок читання текстів. (К. Перелісна « Весна»)Мета: удосконалювати вміння правильного, швидкого, свідомого та виразного читання, відпрацювання з учнями складання звукових моделей слів, уміння характеризувати звуки; ознайомити з віршем К. Перелісної « Весна», активізувати пізнавальну діяльність учнів, розвивати мовлення, логічне мислення, пам’ять, виховувати любов та інтерес до читання, працелюбність, любов до природи та її збереження Обладнання: слайдова презентація, пазли для складання слів та їх звукових значень, дидактичні картки, таблиці для удосконалення навичок читання,м’яка іграшка Колобок, М.С.Вашуленко, В.О.Науменко, М.Д Захарійчук Післябукварик: Підручник з рідної мови для 1 класу Хід уроку І Організація класу до уроку ІІ Повторення вивченого а) 1 слайд ( казкові герої) - Кого ви бачите на малюнку? - Звідки ви їх знаєте? - Хто вам читав казки , коли ви були маленькими? Бачу ви добре знаєте казки. Сьогодні на уроці я вам розкрию секрет успіху, але мій помічник десь забарився. - Ой, а хто це? ( Колобок) - Діти ,а ви знаєте, що Колобок ніс нам лист в якому був секрет успіху, але по дорозі десь загубилися слова і сам Колобок заблукав. -Скажіть йому з якої він казки? Слайд №4 ( Секрет успіху, де загублені слова) - Колобок хоче з вами познайомитися і дуже прохає, щоб ви йому допомогли відшукати загублені слова секрету успіху. Але подорож буде не проста. Перш ніж вирушити в дорогу з’ясуємо завдання, які ставить перед нами урок. Чого він навчить кожного з нас. ІІІ Підготовча робота до читання 1 Завдання. « Веселі читалочки» Картки для читання ( Готуємо очі та увагу до читання) Читання по таблиці Молодці! Виконали завдання 2.Завдання « Чистомовки» ( Готуємо до читання свої язички) - Повторюємо за мною: - Жу-жу-жу! Жу-жу-жу! Я із сонечком дружу! -Шу-шу-шу! Шу-шу-шу! З вітерцем я теж дружу! -Ить-ить-ить! Ить-ить-ить! Джміль над квіткою дзвенить. Лі-лі-лі!Лі-лі-лі! Українці ми малі. Ай-ай-ай! Ай-ай-ай! Я люблю свій рідний край! - Молодці! Справилися із завданням, тож ідемо далі. 3.Задання «Склади слово і знайди звукову модель» Гра « Пазли» (Готуємо до читання свій розум) Ви любите грати в ігри. Ось зараз ми пограємо в гру. Будемо складати пазли. Візьміть пазли і до малюнка віднайдіть слово і звукову модель, працювати будемо в парах. А) робота в парах. Презентація пари своєї роботи. 4.Завдання «Скоромовки» Купив бегемот бегемотикам боти. Старому сому привезли солому. 5. Руханка « Ромашкове поле» ( музична фізхвилинка) ІV Ознайомлення з віршем К. Перелісної « Весна» -Ми з вами дуже добре попрацювали і пройшли вже півдороги до розкриття секрету успіху. 6. Завдання « Відгадай загадку» ( у файлах зірочки – букви для відгадки загадки) -Ви любите загадки! Ось послухайте загадку, а відгадку складите парами із букв- зірочок.Яка пара найшвидше справиться із завданням повідоме, піднявши руку. А) робота в парах. Презентація пари своєї роботи. Б) Сласти речення із словом –відгадкою. В) Скласти схему цього речення. 7.Завдання .Асоціативний кущ ( інтерактивна вправа) -Які ознаки весни ви можете назвати? -Хто назве весняні місяці?( показ малюнків) - А з чим асоціюється у вашій уяві слово ВЕСНА. 8. К. Перелісна « ВЕСНА» А)Коротке повідомлення про письменницю. Б) Перше читання вірша вчителем. Завдання: Слідкувати за читанням учителя, учитися читати правильно. В) Словникова робота Г)Робота над удосконаленням навички читання Друге читання учнями самостійно. Завдання: навчитися правильно і красиво читати текст. Третє читання індивідуально. Завдання прочитати текст зразково. Д)Аналіз прочитаного. Бесіда за текстом Е) Читання діалога самостійно парами V Підсумок уроку. Рефлексія. Інтерактивна вправа « Мікрофон» - Сьогодні на уроці ми дізналися про… - Мені цікаво було… - Я зрозумів, що... Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1957 | |
Властивості паперу. Способи рвання паперу. Послідовність дій під час виготовл... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 20 |
Закріплення навичок роботи з мишею |
Різання паперу. виготовлення з цупкого паперу геометричних фігур |
«А вже весна, а вже красна». Урок позакласного читання |
Всього коментарів: 0 | |