Тема. Закріплення вивчення букви е, формування в учнів читати слова з буквою е; розвиток мовлення на тему «Метро»Мета: закріплювати вміння читати слова з вивченими буквами; поповнювати словниковий запас учнів . Створити перші уявлення про довідкову літературу – словник. Познайомити з елементарними правилами поведінки в метро. Хід уроку І. Організація класу. Продзвенів уже дзвінок. Нам почати слід урок. На мене, діти, подивіться І веселенько посміхніться. ІІ. Створення ситуації успіху. «Бліц – турнір». Що ми чуємо навколо себе? (звуки) Якими бувають звуки? ( мовними і немовними) Якими бувають мовні звуки? (голосні, приголосні) Що вийде, якщо подружити голосний та приголосний звук? (склад) Чи може бути склад з одного звука? (так) В якому випадку? (коли звук голосний) Що таке звук? (те, що ми чуємо та вимовляємо) Чим записуються звуки? (буквами) А які букви ми вже вивчили? (у, и, а, о, і,…) Молодці, діти! Які ж в мене розумні! Розгляньте звуко – буквені схеми складів: Які звуки мають «стояти» в порожніх квадратах – тверді чи м’які? Дзвінкі чи глухі? Як ви про це дізнались? Позначте за допомогою умовного значка в порожніх клітинках приголосний звук, який може там стояти. Читання злиття з буквою е. ІІІ. Формування навички читати слова, тексти з вивченими буками. 1. Відгадайте загадки: Під землею, подивіться, Незвичайна залізниця. Сновигають поїзди: Цей – туди, а той – сюди. Ми до станції «Дніпро» Їдем з татом на … (метро) А чи знаєте ви, що таке метро? У цьому нам допоможе «Тлумачний словник школяра», у якому ми дізнаємось значення багатьох слів. Звернімося до нього за допомогою. Метро – міська електрична залізниця, що проходить під землею в тунелях, а на поверхні – по мостах – естакадах або по спеціально відведених ділянках вулиці, а також станції цієї залізниці. Знизу вгору, потім вниз Чудо – віз мене повіз: Без керма і без коліс Тягне вгору – потім вниз. - Що це, діти? Це – ескалатор. Звертаємось знову до словничка, читаємо: Ескалатор – у метро, універмагах та деяких інших великих спорудах механічні рухомі сходи для переміщення людей з одного рівня на інший. Платформа – рівний підвищений майданчик уздовж залізничної колії на станції або зупинці. Читання слів у колонках з підручника(с. 96). Фізкультхвилинка. Осіннім лісом ми йшли, йшли, йшли. Їстівні гриби знайшли, знайшли, знайшли. Нагнулись, підняли, У кошик поклали і далі пішли. Осіннім лісом ми йшли, йшли, йшли. Горішки ліскові знайшли, знайшли, знайшли. Дотягнулись, зірвали, У кошик поклали і далі пішли. Бесіда за малюнками до вірша (с.97). Звертається увага на правила поведінки в метро. (Бути обережним, уважним, слухатися старших, спокійно стояти на ескалаторі) а) читання слів, які зустрічаються у тексті вірша вчителем, учнями, які читають. б) Читання вірша «У метро» вчителем,учнями. - Куди вбігають діти ? Що вони робили? Прочитайте речення, в яких про це говориться. Чому автор назвала сходи чарівними? ІV. Повторення і закріплення вивченого. 1. Знайти серед букв, поданих у стрічці на с. 96, слова: метро, ескалатор, екрани. 2. З літер слова транспорт утворити інші слова (спорт, торт, ….) V. Підсумок уроку. - Закінчується наш урок. Всі добре працювали. Поміркуйте кожен над таким питанням: - Що з сьогоднішнього уроку я знаю, умію? - Які завдання на уроці ви виконали найкраще? - Молодці, діти! Дякую вам за допомогу мені у проведенні такого гарного уроку. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2308 | |
Екскурсія. Ознайомлення з об'єктами неживої та живої природи |
Поняття про композицію як витвір мистецтва. Практична робота «Півник і курочк... |
Що можна робити з інформацією |
В. Сухомлинський «Я хочу сказати своє слово». В. Скомаровський «Пісенька». В.... |
Аплікація з відрізків вовняних ниток. Вітальна листівка до Дня Перемоги |
Всього коментарів: 0 | |