💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Закріплення вивчення букви е, формування в учнів читати слова з буквою е; розвиток мовлення на тему «Метро»

Тема. Закріплення вивчення букви е, формування в учнів читати слова з буквою е; розвиток мовлення на тему «Метро»

Мета: закріплювати вміння читати слова з вивченими буквами; поповнювати словниковий запас учнів . Створити перші уявлення про довідкову літературу – словник. Познайомити з елементарними правилами поведінки в метро.

Хід уроку

І. Організація класу.

Продзвенів уже дзвінок.

Нам почати слід урок.

На мене, діти, подивіться

І веселенько посміхніться.

ІІ. Створення ситуації успіху.

«Бліц – турнір».

Що ми чуємо навколо себе? (звуки)

Якими бувають звуки? ( мовними і немовними)

Якими бувають мовні звуки? (голосні, приголосні)

Що вийде, якщо подружити голосний та приголосний звук? (склад)

Чи може бути склад з одного звука? (так)

В якому випадку? (коли звук голосний)

Що таке звук? (те, що ми чуємо та вимовляємо)

Чим записуються звуки? (буквами)

А які букви ми вже вивчили? (у, и, а, о, і,…)

Молодці, діти! Які ж в мене розумні!

Розгляньте звуко – буквені схеми складів:

Які звуки мають «стояти» в порожніх квадратах – тверді чи м’які? Дзвінкі чи глухі? Як ви про це дізнались?

Позначте за допомогою умовного значка в порожніх клітинках приголосний звук, який може там стояти.

Читання злиття з буквою е.

ІІІ. Формування навички читати слова, тексти з вивченими буками.

1.                  Відгадайте загадки:

Під землею, подивіться,

Незвичайна залізниця.

Сновигають поїзди:

Цей – туди, а той – сюди.

Ми до станції «Дніпро»

Їдем з татом на … (метро)

А чи знаєте ви, що таке метро? У цьому нам допоможе «Тлумачний словник школяра», у якому ми дізнаємось значення багатьох слів. Звернімося до нього за допомогою.

Метро – міська електрична залізниця, що проходить під землею в тунелях, а на поверхні – по мостах – естакадах або по спеціально відведених ділянках вулиці, а також станції цієї залізниці.

Знизу вгору, потім вниз

Чудо – віз мене повіз:

Без керма і без коліс

Тягне вгору – потім вниз.

-                                                                                                                                                                                       Що це, діти? Це – ескалатор. Звертаємось знову до словничка, читаємо:

Ескалатор – у метро, універмагах та деяких інших великих спорудах механічні рухомі сходи для переміщення людей з одного рівня на інший.

Платформа – рівний підвищений майданчик уздовж залізничної колії на станції або зупинці.

Читання слів у колонках з підручника(с. 96).

Фізкультхвилинка.

Осіннім лісом ми йшли, йшли, йшли.

Їстівні гриби знайшли, знайшли, знайшли.

Нагнулись, підняли,

У кошик поклали і далі пішли.

Осіннім лісом ми йшли, йшли, йшли.

Горішки ліскові знайшли, знайшли, знайшли.

Дотягнулись, зірвали,

У кошик поклали і далі пішли.

Бесіда за малюнками до вірша (с.97). Звертається увага на правила поведінки в метро. (Бути обережним, уважним, слухатися старших, спокійно стояти на ескалаторі)

а) читання слів, які зустрічаються у тексті вірша вчителем, учнями, які читають.

б) Читання вірша «У метро» вчителем,учнями.

- Куди вбігають діти ? Що вони робили? Прочитайте речення, в яких про це говориться. Чому автор назвала сходи чарівними?

ІV. Повторення і закріплення вивченого.

1.           Знайти серед букв, поданих у стрічці на с. 96, слова: метро, ескалатор, екрани.

2.           З літер слова транспорт утворити інші слова (спорт, торт, ….)

V. Підсумок уроку.

- Закінчується наш урок. Всі добре працювали. Поміркуйте кожен над таким питанням:

- Що з сьогоднішнього уроку я знаю, умію?

- Які завдання на уроці ви виконали найкраще?

- Молодці, діти! Дякую вам за допомогу мені у проведенні такого гарного уроку.



Джерело: noindex
Категорія: Навчання грамоти | Додав: SYLER (29.12.2013)
Переглядів: 2308 | Рейтинг: 0.0/0
Екскурсія. Ознайомлення з об'єктами неживої та живої природи
Поняття про композицію як витвір мистецтва. Практична робота «Півник і курочк...
Що можна робити з інформацією
В. Сухомлинський «Я хочу сказати своє слово». В. Скомаровський «Пісенька». В....
Аплікація з відрізків вовняних ниток. Вітальна листівка до Дня Перемоги
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]