Свята та традиції. Holidays and traditions.
План-конспект відкритого уроку з англійської мови у 3-а класі з теми «Holidays and traditions. Свята та традиції.»,
Мокрицької О.В. Тема:Свята та традиції. Holidays and traditions. Цілі: навчальна: формувати предметні компетентності з іноземної мови: фонологічну (навчати та відпрацьовувати правильну вимову іншомовних слів); лексичну (відпрацювати вживання вивчених лексичних одиниць і активізувати їх в мовленні); граматичну (повторити та закріпити вживання Future Simple під час виконання вправ); удосконалювати навички читання учнів; навчати застосовувати отримані знання на практиці (під час виконання вправ, презентації вітальних листівок та прикрашання ялинки, під час діалогічного мовлення); перевірити рівень знань учнів під час читання, виконання граматичних вправ, діалогічного та монологічного мовлення. розвиваюча: розвивати ключові компетентності учнів: комунікативну (розвивати культуру спілкування учнів, розвивати уміння висловлювати свої думки англійською мовою, розвивати монологічне та діалогічне мовлення учнів, розвивати уміння працювати самостійно та у парі); полікультурну (розвивати вміння порівнювати та вживати лексику з заданої теми у висловлюванні іноземною мовою); соціальну (стимулювати діалогічне спілкування, формувати повагу до традицій українського народу та традицій народу, мова якого вивчається); саморозвитку та самоосвіти (розвивати вміння учнів самостійно шукати інформацію та складати повідомлення з заданої теми іноземною мовою, розвивати мовну здогадку учнів, пам’ять, увагу); здоров’язберігаючу (розвивати та підтримувати прагнення учнів до здорового способу життя та залучати їх до підтримання свого здоров’я протягом уроку шляхом фізкультхвилинок та релаксацій). виховна: виховувати культуру спілкування учнів, інтерес до країни, мова якої вивчається; виховувати повагу та інтерес до традицій та святкувань свого народу та народу, мова якого вивчається. Тип уроку : урок застосування знань, умінь та навичок. Форми роботи: індивідуальна, робота в парах. Обладнання уроку: підручник, робочий зошит, картки із завданнями, аудіо запис, картки із зображенням свят, малюнки із завданнями. План уроку: І. Орієнтація, мотивація навчальної діяльності. ІІ. Цілепокладання. 1. Повідомлення теми, мети, завдань уроку. 2. Мотивація навчальної діяльності. 3. Визначення очікуваних результатів. ІІІ. Цілереалізація. 1. Перевірка домашнього завдання; відтворення й коригування опорних знань, умінь та навичок , необхідних для самостійного виконання практичних завдань уроку. 2. Повторення граматики – Future Simple (майбутній час) – виконання вправ під контролем та за допомогою вчителя. 3. Фізкультпауза. 4. Виконання вправ у робочому зошиті (робота в парах). 5. Робота з текстом у підручнику. 6. Узагальнення та систематизація учнями результатів роботи. ІV. Рефлексивно-оцінюючий 1. Підведення підсумків уроку. 2. Повідомлення домашнього завдання. 3. Рефлексія. 4. Цінування, оцінювання Хід уроку І.Орієнтація, мотивація навчальної діяльності. Як ви думаєте, яка тема нашого сьогоднішнього уроку? (Діти розглядають малюнки на дошці та називають тему уроку за малюнками). Отже сьогодні ми з вами поговоримо про свята в нашій країні та у Британії. Ми вже всі добре вивчили цю тему і сьогодні на уроці ми перевіримо ці знання на практиці: повторимо всі вивчені слова з теми, згадаємо граматичний матеріал – Future Simple, ви спробуєте розказати про свята, які ви знаєте, а також запитаєте один одного про свої улюблені свята. А як ви думаєте, для чого нам потрібно вивчати цю тему? (щоб вміти розповісти про себе та свою країну, про свята свого народу, а також запитати один одного про свята в інших країнах, вести бесіду на задану тему, для спілкування з іноземцями, як за кордоном, так і у рідній країні.) Тим більше, що дуже скоро в нашій країні також будуть свята! Які саме? Учні говорять про те, які зимові свята наближаються. І ви зможете привітати один одного не лише рідною мовою, а також англійською; заспівати різдвяні пісні та розповісти віршики про Новий рік англійською мовою ІІ. Цілепокладання. Для того, щоб учні краще засвоїли необхідність вивчення теми «Свята та традиції», їм пропонується розшифрувати слово HOLIDAY за допомогою інших слів. Я вам називаю слова українською мовою, а ви перекладаєте їх англійською - і в кінці у нас повинно вийти слово – розгадка. Сьогодні на уроці ми повторимо лексику з теми «Свята та традиції», виконаємо вправи, складемо діалоги за темою, послухаємо презентації один одного своїх вітальних листівок, а також згадаємо граматичний матеріал - вживання майбутнього часу в англійській мові Future Simple. Все це допоможе вам краще орієнтуватися в цій темі, завжди вміти розказати про свята у своїй родині та своє улюблене свято, дізнатися більше про свята у Британії, а також правильно виконати домашнє завдання до наступного уроку. ІІІ. Цілереалізація 1.Перевірка домашнього завдання; відтворення й коригування опорних знань, умінь та навичок , необхідних для самостійного виконання практичних завдань уроку. Давайте разом з вами повторимо правильну вимову вивчених слів (учні повторюють слова за вчителем). Діти, а яке ваше улюблене свято? Учні називають свої улюблені свята. Потім вчитель перевіряє правильність засвоєння лексики учнями усно та письмово (діти згадують слова усно за допомогою м’ячика, потім розшифровують слова біля дошки та розгадують кросворд з вивченими словами). Вдома вам треба було обрати правильний варіант та таким чином доповнити речення про свята, а також зробити вправу з читання. А на високий рівень вивчити віршики про зимові свята. (Учні читають вже правильні речення С.96 Впр3 та читають вправу 3 с. 90, відпрацьовуючи таким чином навички читання; а на високий рівень – розповідають вірші). Молодці! Ви дуже добре впоралися з завданням і тепер ви ще більше дізналися про зимові свята та зможете розповісти про свята у своїй країні та не тільки. 2.Повторення граматики – Future Simple (майбутній час) – виконання вправ під контролем та за допомогою вчителя. Давайте разом з вами згадаємо, що таке Future Simple і як він вживається. (Учні називають, що таке Future Simple і що він утворюється за допомогою допоміжних дієслів – will, shall (використовується дуже рідко – застаріла форма). А для чого нам потрібно вивчати як і коли вживається цей час? (Щоб вміти будувати розповідь у майбутньому часі англійською мовою; правильно та без помилок читати писати та говорити). Діти, для того, щоб нам з вами краще закріпити вживання цього часу, давайте згадаємо віршик про Future Simple (учні повторюють вірш разом з вчителем). Потім для кращого засвоєння правила , учням пропонується скласти речення, використовуючи Future Simple, біля дошки. А зараз вам пропонується виконати вправу у зошиті. Відкрийте, будь ласка, зошити Впр 1 с.52. Вам треба заповнити пропуски у реченнях та вставити дієслова, які вживаються у Future Simple. А на високий рівень вам треба виконати завдання на картках – відповісти на питання письмово, використовуючи Future Simple. Дуже добре!Ви всі чудово впоралися із завданням і я впевнена, що тепер ви назавжди запам’ятаєте, як і коли вживається Future Simple. І тепер у вас з цим правилом не буде жодних проблем! А для того, щоб ви дійсно ще краще запам’ятали це правило, давайте разом заспіваємо пісеньку, в якій вживається Future Simple. (Учні співають пісню разом з вчителем). 3. Фізкультпауза. Ми вже з вами так гарно попрацювали, зробили так багато завдань! Тож тепер час відпочити! (Учні виконують фізичні вправи та співають пісеньку). 4. Виконання вправ у робочому зошиті (робота в парах). Подивіться, будь ласка, на малюнки, та дайте відповіді на питання про різні свята – Впр 1 с.45 (робочий зошит). Підготуйтеся протягом кількох хвилин! (Учням треба задати один одному питання за малюнками у зошиті і відповісти на них. Для того, щоб виконати це завдання, треба вжити правильну лексику та граматично правильно побудувати речення, враховуючи граматику – Future Simple). 5. Робота з текстом у підручнику. Відкрийте, будь ласка, підручники Впр 2 с.95. Ви знаєте, що на даному етапі, у 3 класі, ми продовжуємо з вами вчитися правильно читати англійською мовою, а також вчимося перекладати прочитане – все це дуже необхідно, адже саме зараз вам надається можливість відпрацювати при читанні кожне слово та навчитися читати правильно та без помилок. (Дітям пропонується прочитати текст спочатку за вчителем хором (відпрацьовується правильна вимова слів); а потім кілька учнів читають та перекладають текст самостійно (високий рівень). 6.Узагальнення та систематизація учнями результатів роботи. Я знаю, що на сьогодні деякі з вас підготували вітальні листівки до новорічних свят. Продемонструйте, будь ласка свої проекти і ми прикріпимо їх до дошки (Учні повиходять до дошки та демонструють свої листівки і читають побажання в них). Подивіться, діти, які гарні листівки в нас вийшли! Скільки гарних побажань ми зробили один одному! І тепер ми дійсно готові зустрічати всі зимові свята і я впевнена, що вони в нас пройдуть дуже-дуже добре! ІV. Рефлексивно-оцінюючий 1. Підведення підсумків уроку. Молодці! Ви сьогодні дуже добре попрацювали! Ми закріпили з вами вживання Future Simple та тепер ви зможете самостійно і без помилок розказати про своє улюблене свято та запитати один одного про свята! 2. Повідомлення домашнього завдання. І. Впр2 с.48 (WB) – обрати правильний варіант (середній рівень) ІІ. Впр3 с.49 (WB) – доповнити речення (достатній рівень) ІІІ. Самостійно скласти кілька речень про своє улюблене свято (високий рівень) 3. Рефлексія Ну а яке ж свято без ялинки? Діти, давайте зараз разом з вами прикрасимо нашу новорічну ялинку! (Діти підходять до столу та прикрашають ялику разом з вчителем, називаючи прикраси, які вони беруть, англійською мовою) Молодці! Діти, давайте разом заспіваємо найвідомішу новорічну пісню англійською мовою! (Учні разом з вчителем співають «We wish you a merry Christmas»). Вам сподобався урок? Що вам найбільше сподобалось? Чого ви навчилися на уроці? Ви отримали наступні оцінки…… Ви молодці! | |
| |
Переглядів: 1441 | |
Пластичні матеріали, їх властивості і призначення |
Графіка як вид образотворчого мистецтва. Виконання аплікації «Рибки» з подаль... |
А. Костецький «Батьківщина», М. Чернявський «Рідний край», В. Сухомлинський «... |
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях. Правила ... |
А. Коваль «Слова розповідають». Л. Компанієць «Ковалівна». Олена Пчілка «Жура... |
Всього коментарів: 0 | |