Тема: Це моя школа Завдання: 1. Навчити учнів розуміти накази: Geh an die Tafel! Komm an die Tafel! Komm bitte, her! Mach dein Buch auf! Mach dein Buch zu! Steh auf. Setz dich! Geh an deinen Platz! 2. Ознайомити з новими літерами, D, d; T, t. 3. Учити читати і писати. 4. Навчити лічити до двадцяти п'яти. Обладнання: м'яка іграшка Клексі, картки з літерами та цифрами. Хід уроку І. Початок уроку. 1. Привітання вчителя. 2. Вчитель повторює з учнями римування: Eins, zwei, drei, vier Wer fehlt heute? Sagt es mir! Heute fehlt .... Heute fehlen... Alle sind da. ІІ. Фонетична зарядка. Eins, zwei, drei, vier, In die Schule gehen wir. Eins, zwei, drei, vier, In der Schule lernen wir. Ш. Повторення. 1. Бесіда парами. Вчитель будує міні-діалог з учнями: Lehrer: Guten Morgen, Kinder! Schüler: Guten Morgen! Lehrer: Setzt euch bitte! Ich heiße.... Ich bin Deutschlehrerin). Wie ist dein Name? Schüler: Mein Name ist.... Lehrer: Danke, setz dich bitte! 2. Гра "Уяви себе вчителем. Відрекомендуйся учням, познайомся з ними". 3. Гра "Познайомся з наказами". Вчитель знайомить м'яку іграшку Клексі з наказами: Steh aufl Komm bitte her! Geh an die Tafel! Komm an die Tafel! Geh an deinen Platz! Setz dich! Mach dein Buch auf Mach dein Buch zu! Він послідовно виконує дії і кожну з них перекладає українсь¬кою мовою. Потім Клексі дає накази окремим учням, супроводжує їх жестами. Учні виконують накази мовчки. IV. Подача нового матеріалу, організація його опрацювання і вживання. 1. Учитель пропонує учням розглянути малюнки у підручнику, повтори¬ти за ним діалог і перекласти його українською мовою. 2. Гра-ланцюжок. Учні виконують накази м'якої іграшки Клексі. Потім Клексі виконує накази учнів. 3. Повторення лічби до двадцяти. Учні лічать хором за вчителем і само¬стійно. 4. Учитель ознайомлює учнів із кількісними числівниками до 25, записує приклади на дошці і говорить: Ich rechne (переклад). Розв'язуючи при¬клади, він коментує: 1 + 20 == 21; 2 + 20 - 22; 3 + 20 = 23; 4 + 20 = 24; 5 + 20 = 25. Учитель пропонує учням: Kinder, zählt! (переклад). Eins, zwei,.... Учні вправляються у лічбі до двадцяти п'яти. 5. Фізкультхвилинка: Eins, zwei, drei, die Mutter kocht uns Brei. Eins, zwei, drei, die Mutter kocht uns Brei. Linkes Bein, rechtes Bein. Das ist lustig! Das ist fein! 6. Контроль домашнього завдання. 7. Вчитель розбиває клас на декілька міні-команд і проводить гру "Хто швидше напише на дошці літери, які продиктує вчитель". Після гри вчи¬тель перевіряє, чи вміють учні читати слова із літерами М, т; К, k; N, п; еі. Роботу можна організувати за допомогою карток. Це дасть змогу вчите¬леві проконтролювати учнів, котрі недостатньо підготувалися до уроку. V. Навчання читання та письма. 1. Wir lernen heute neue Buchstaben. Сьогодні ми вивчимо нові літери. (Вчитель показує картки з літерами і називає їх). Учні знайомляться з літерами у підручнику і вчаться разом із учителем читати слова. 2. Kinder, macht eure Hefte auf (переклад)! Heute lernen wir schreiben (пе¬реклад). Вчитель прописує зразки великої та маленької літер на дошці. Учні роблять те саме. Потім учитель контролює, чи всі учні впоралися із завданням і говорить: Macht eure Hefte zu (переклад)! Legt eure Hefte hin (жест)! VI. Заключний етап уроку. 1. Пояснення домашнього завдання. 2. Підбивання підсумків уроку. VІІ. Домашнє завдання. Стор. 60. Попроси своїх друзів виконати твої накази. Прочитай ще раз слова, які ти вивчив на уроці. | |
| |
Переглядів: 2095 | |
Передавання просторового явища способом загороджування в зображенні архітекту... |
Н. Забіла «Древній Київ», М. Познанська «Зацвіли каштани» |
Вирізування з паперу серветок, сніжинок |
Прикраси для ялинки |
Свято Букваря! |
Всього коментарів: 0 | |