Тема: «Виготовлення персонажів із казок з природних матеріалів».Мета: продовжувати вчити учнів працювати з природним матеріалом, створювати з нього природні вироби; удосконалювати вміння з’єднувати окремі деталі в готовий виріб; розвивати творчість і фантазію; виховувати любов до казок та бажання створювати красиві речі з природного матеріалу власними руками. |
Тема: «Природні матеріали. Ескіз виробу. Природні матеріали. Виготовлення аплікації з природних матеріалів».Мета: формувати в учнів поняття про аплікацію; вчити характеризувати особливості рослинних форм; розвивати вміння підбирати матеріал відповідної форми і кольору для поєднання у виробі; виховувати художній смак та охайність у роботі з природним матеріалом.. |
Урок № 8 Тема: «Мистецтво оригамі. Способи згинання паперу».Мета: ознайомити учнів з операціями згинання і складання паперу; на вчити послідовності виготовлення виробів; познайомити зі схемами графічних зображень ліній мовними позначками під час роботи з папером; розвивати увагу; окомір; виховувати культуру праці, творчість. |
Урок № 7 Тема: «Мистецтво оригамі. Способи згинання паперу».Мета: навчити дітей перегинати і складати папір, виготовляти способом згинання і складання паперу стріли, пташки; удосконалювати уміння швидко працювати за зразком, точно відтворювати лінії згину; виховувати охайність у роботі, любов до природи. |
Тема: «Симетрія в природі. Згинання паперу. Вирізування деталей симетричної форми».Мета: ознайомити учнів із поняттям «симетричне вирізування» вчити правильно вирізувати фігури симетричної форми; розвивати уважність, точність; виховувати любов до природи. |
Тема: «Аплікація з вирізаних форм за допомогою шаблону. Копіювання зображень за допомогою шаблону».Мета: продовжувати вчити учнів різати папір і картон ножицями за прямими і заокругленими лініями; удосконалювати вміння працювати із шаблонами; розвивати акуратність і точність; виховувати інтерес до процесу створення речей своїми руками. |
Тема: «Різання паперу ножицями по прямій лінії. Способи нанесення зображення на папір. Поняття шаблону. Правила безпечного користування ножицями».Мета: ознайомити учнів із словами «розрізати», «відрізати», «вирізати», «надрізати»; вчити різати папір по прямій лінії; розвивати вміння складати з геометричних фігур силуетний будиночок; розвивати уяву, мислення, творчість; виховувати любов до людей різних професій, економне ставлення до використання паперу. |
Тема: «Властивості паперу. Способи рвання паперу. Послідовність дій під час виготовлення аплікації з рваних частин паперу».Мета: навчати учнів з'єднувати відірвані частини паперу за допомогою, склеювання; вчити дотримуватися послідовності дій під час виготовлення аплікації з рваних частин паперу; розвивати дрібну моторику рук, охайність, самостійність; виховувати любов до природи, до праці. зроблених з паперу |
Тема: «Загальні уявлення про папір та його виробництво. Види паперу. Економне використання паперу».Мета: ознайомити учнів з історією виникнення та властивостями паперу, його видами; розвивати увагу, мислення, виховувати бережне ставлення до речей. зроблених з паперу |
Тема: Значення праці в житті людини. Правила організації робочого місця. Загальні правила безпеки життя на уроках трудового навчання.Мета: ознайомити учнів з різноманітністю професій та місцем праці в житті людини; з правилами організації робочого місця на уроці, правилами безпеки життя; формувати елементарні вміння безпечної роботи з інструментами та пристосуваннями; виховувати охайність, поважне ставлення до праці, до людей праці. |