Любіть Україну, як сонце любіть…
Тема: Любіть Україну, як сонце любіть… Мета: формувати патріотичні почуття у школярів, усвідомлення поняття « любов до Батьківщини…»; пробудження любові, почуття поваги до рідної землі; виховання у дітей усвідомлення себе як невід’ємної частини українського народу. Обладнання : мультимедійний проектор,ілюстрації. Хід уроку
1. Організаційний момент. 1 хв.- Перед тим як почати наш урок, потисніть руку сусідові по парті. Привітайтеся ліктем до ліктя, плечем - до плеча! Усміхніться одне одному! - Цінність дружби полягає у тому, що друг завжди відчуває підтримку друга. 2. Актуалізація знань. Повідомлення теми. 2 хв. Гра « Зашифровка». Слайд 1 УКБАРРАВІЇНОКНА - закреслити склади отриманих слів (Україна, барвінок) Слайд 2, 3 Як ці два слова між собою пов’язані? (символи Укр.) Символ-це умовне позначення якогось предмета, поняття чи явища. Загадки про символи Укр. 1 хв. Хто ж ті ягоди не знає, Від застуди їх приймає. На кущах вони висять, І, як маків цвіт, горять. Тільки це не є малина. Що за ягода? — …… Калина Стоїть над водою з розплетеною косою. Верба Я на сонце дуже схожа — Золотиста, ніжна, гожа. Я щоранку розквітаю, Промінцями всіх вітаю. Відгадати вам неважко, Що за квітка я?.. (Ромашка). Стоїть тичка, на тичці—капличка. А всередині повно людей . (Мак) Вправа «Назви державні символи Укр.» 1 хв. - Що значить Україна? - А поняття «любити Україну»? 1-2хв. 3. Слайд з темою урока. 4. Слайд Слова Сосюри 5. Усідомлення навчального матеріалу. 4 хв. Вправа « Продовж речення» Для мене Укр. - це…… На дошці навколо слова Україна вивішуємо таблички Мама й тато Рідні люди Добрі сусіди Мелодійна пісня Рідний дім Величний Дніпро Неозорі поля Прохолодні ліси Висновок учителя : - У кожного з нас є почуття любові до рідної землі, гордості за геніальних людей, які прославили нашу державу. Робота з квіткою бажань 6. Слайд - Якою б ви хотіли бачити нашу Україну? На дошці квітка( 7 пелюсток) - Пригадайте казку про чарівну квітку, яка виконувала бажання? Робота в парах. 1хв. У дітей на партах є слова: європейська, незалежна,багата, могутня, щедра,вільна, горда, розвинена… - Оберіть потрібні для вашого бажання слова. Слова обговорюються з класом і разом вирішують 7 назв для пелюсток. 3 хв. Фізхвилинка « Панда» 1 хв. Підбиття підсумків. - Мрії збуваються, якщо дуже захотіти і намагатися втілити бажання в життя. - А якими ж тоді маємо бути ми, щоб наші бажання стали дійсністю? На партах знову слова . Діти працюють у парах, обирають потрібні слова. ( Розумні, працьовиті, цілеспрямовані, завзяті,доброзичливі, чесні, порядні, талановиті, рішучі,відверті, правдиві, добрі,мужні, красиві…) 1 хв Складові патріотичного виховання. 7.Слайд 1 хв Підбиття підсумків. 6. Декламування вірша « Хай буде мир» 4-5хв Свєта 1. Хай буде мир віднині і довіку! Хай буде мир й замовкнуть війни злі. І сльози щастя на своїх обличчях Відчують всміхнені усюди матері. Женя 2. Хай буде мир. Веселі будуть діти, Спокійними скрізь стануть всі жінки І перестануть думати ночами, Що десь коханий гине на війні. Давид 3.Хай буде мир й замовкнуть всі гармати. Доволі крові, сліз, нещастя й бід… Хай відпочине змучений боями До праці звичний чоловічий рід. Аліса 4.“Хай буде мир! “- звертаються до Бога, Чоло зросивши потом трударі, Бо хочуть, щоб сміялись дзвінко діти На нашій древній галицькій землі. Рома 5.Хай буде мир віднині і довіку! Хай буде мир й замовкнуть війни злі! Хай у міцних обіймах всі народи Ідуть у майбуття через віки. Колективна робота. Доповнення вірша. 2хв Фарби дасть мені матуся, Малювати я …………………..навчуся. Намалюю рідний край – Дім в селі, ставок і ………..гай, Синє небо, жовте сонце Загляда до нас в………….. віконце, Чорнобривці тут на гряді, Полуниці в палісаді, І хліба вже чималі, В небі линуть………………. журавлі. Тут і гори, і долини, Тут річки, моря, рівнини, Тут тварини і птахи, Ось струмок сховавсь у мхи. Мати в аркуш подивилась, Посмішка в очах з’явилась. І сказала мати сину: - Як люблю я ………………Україну! Ця країна чарівна І єдина в нас ………………вона! Фізхвилинка « Танок каченят» 1хв Оформлення стенду . 5-7хв Голубе небо. Діти на голубах пишуть бажання для Укр. І прикріплюють на стенд. - Як ви вважаєте, чому саме ми взяли білих голубів? ( символ миру) 7. Підбиття підсумків уроку. 8 Слайд з висновками. - Любити Україну - це значить наполегливо вчитися, старанно оволодівати багатствами рідної мови,не засмічувати природу, берегти рослин і тварин, бережливо використовувати воду, газ, електроенергію. - Чи сподобався вам урок? - Які висновки зробили ви для себе? Впр. « Мікрофон» Вірш «Тепло долонь» 5хв. 1. Ганна З моїх грудей любов у простір рветься, На вільній, рідній я землі стою. Тепло своїх долонь і розуму, і серця Я Україні милій віддаю. 2. Данило Люблю степи, річки, озера сині, Ліси й струмочки, небо голубе. Освідчуюсь тобі в своїй любові нині. Ну, як, скажи, нам не любить тебе! 3. Іра Живемо в мирі, в злагоді й любові, В щоденній праці йдемо до мети. Ми захищати всі тебе повинні, І захищати нас готова ти. 4. Богдан З якого джерела любов оця береться? З лісів і нив свою наснагу п’ю. Тепло долонь і розуму, і серця Я Україні милій віддаю . В кінці діти роздають «повітряні поцілунчики» | |
| |
Переглядів: 4095 | |
Розмітка за зразком, клітинками та лінійкою |
На уроці образотворчого мистецтва. Побудова і записування речень, що передают... |
Чим розпізнаємо запах і смак |
Дикі та свійські тварини |
Народний календар |
Всього коментарів: 0 | |