Урок 29 Тема. Ніколай Антонов «Казка про житнє зеренце» Мета: ознайомити учнів з життям та творчістю відомого болгарського поета Ніколая Антонова; розвивати та удосконалювати навички виразного читання; вчити засуджувати нерозумні рішення; виховувати стриманість, любов до праці. Обладнання: портрет Н. Антонов; малюнки горобців; підручник; робочий зошит. Хід уроку I. Емоційне налаштування на урок Всі сідайте тихо, діти, Домовляймось не шуміти, Руку гарно піднімати, На занятті не дрімати, І знання мерщій хапати. Тож гаразд, часу не гаймо І заняття розпочинаймо. II. Вправи на вдосконалення навичок читання — Жодна людина не може гарно читати, якщо в неї слабкі легені та очі. Тому ми й розпочинаємо наше заняття з розчитування. 1 Дихальні вправи — На вдих набрали повітря, на видих промовили голосні звуки: [а], [о], [у], [е], [и], [і]. — У кого найбільша кулька? (Імітують надування кульки.) 2 Робота за індивідуальними складовими таблицями 3 Читання за методикою Едігея: зкака,рецензе, бероцьго,ракашму, нєжит. 4 Гра «Закінчи речення» (Хто це?Що це?). Робота в зошиті • Рідна, лагідна, найдорожча — ... • Запашний, білий, смачний — ... • Сірий, зубатий, голодний — ... • Білий, холодний, пухнастий — ... 5 Робота над скоромовкою. Робота в зошиті Бабин біб розцвів у дощ, Буде бабі біб у борщ. • Промовити повільно; • промовити швидше; • промовити з вистукуванням; • промовити швидко. б Читання на прискорення (Іхв) III. Повідомлення теми й мети уроку — Сьогодні ми прочитаємо казку Н. Антонова «Казка про житнє зеренце», приділимо увагу вдосконаленню навичок виразного читання, навчимося визначати головну думку казки. 1 Розповідь учителя про творчість Н. Антонова 2 Опрацювання казки Н. Антонова «Казка про житнє зеренце» 1) Читання казки учнями (мовчки). Робота в зошиті — Який це твір за жанром? — Чому ви так вважаєте? — Які дійові особи казки? 2) Повторне читання казки «ланцюжком» 3) Аналіз казки. — Куди поспішав дід? — Про що він мріяв? — Що свідчить про його неуважність? — Чому побилися горобчики? Як це їх характеризує? — Хто в казці зображений мудрим і працьовитим? — Хто вам сподобався? Чому? — Яка головна думка казки? IV. Фізкультхвилинка V. Узагальнення й систематизація знань 1 Творча робота. Робота в зошиті — Поясніть вислів «Чому праця щастя приносить?». 2 Довідкове бюро Повідомлення про горобців з рубрики «Цікаво знати». 3 Робота над прислів'ями. Робота в зошиті — Яке з прислів’їв вам найбільше сподобалося? Чому? — Поясніть їх значення. VI. Підсумок уроку — Чи сподобалася вам ця казка? — Як ви ставитеся до головних героїв казки? — Що б ви їм порадили? | |
| |
Переглядів: 2046 | |
Обладнання для роботи з глиною і пластиліном. Прийоми ліплення |
Піклування про здоров'я в сім'ї. Доброзичливі й добрі стосунки між чл... |
Ліплення з пластиліну. Властивості пластиліну. Інструменти та пристосування д... |
Україна — моя Батьківщина. Дослідницький практикум. Мандрівка Україною, про я... |
Дикорослі рослини рідного краю |
Всього коментарів: 0 | |