З казки в казку

Тема. З казки в казку.

Мета. Поглибити знання про казки, розвивати увагу, викликати інтерес до читання.

Форма проведення: Гра – подорож.

Обладнання: картки з героями, малюнки речей казкових персонажів, картки з завданнями.

Хід виховної години

1.Привітання, повідомлення теми.

- Усі сідайте тихо, діти,

Домовляймось не шуміти,

Руки гарно піднімати,

На занятті не дрімати.

Відкладіть усі ви справи,

Балачки свої, забави,

Сядьте зручно всі, будь ласка.

Надіслала лист нам казка.

(Вчителька дістає лист та читає)

-« Світом казки мандрувати я запрошую усіх. Буде вам усім цікаво, будуть жарти буде сміх. Тож всі очі закривайте і у казку вирушайте».

2.Дидактична гра «Казки в поле повтікали».

- Діти, наша перша зупинка «Таємне поле».

Казки в поле повтікали,

Розгубились ы пропали.

Любі діти, в поле йдіть.

Казкового героя там знайдіть.

(Діти повинні витягти картку з казковим героєм, сказати його ім’я та з якої він казки, також можна згадати про що були ці казки)

3. «Бюро знахідок»

- Наступна зупинка «Бюро знахідок». Лише початок тижня, а в бюро вже три речі, але працівники не можуть знайти їх власників. Треба їм допомогти. Ось вони прислали нам фотокартки цих чарівних речей. Подивіться на них уважно і скажіть кому вони належать.

(Показувати дітям малюнки речей, а вони називають казкових персонажів, яким вони належать, наприклад, золотий ключик – Буратіно)

4.Фізхвилинка.

- Наша наступна зупинка «Спортмайданчик».

- Діти, погляньте на малюнок, хто це? Так, це Зайчик – один з головних героїв народних казок. Всі встаньте, будь ласка, уявіть, що ви – зайці.

Зайчик вийшов на полянку,

Зайчик в лісі знову зранку.

Скік – поскік, стриба він сміло,

В зайчика таке вже діло.

Роззирається навкруг:

Де тут ворог, хто тут друг?

Вуха зайчик нашорошив,

Хто ж це так його стривожив?

Та не має близько лих,

Сів наш заїнько й затих.

5.Гра «Розплутай казку»

- Зупинка «Лабіринт». Наши казки попали в лабіринт треба їм допомогти. Я вам буду читати відривки з казок, але в них є помилки, які ви маєте виправити.

- Бігла мишка, хвостиком зачепила,

Впав колобок і покотився. ( Впало яєчко)

- Схопив ведмідь півника і поніс його. А півник кричить: « Мій котику, мій братику, несе мене ведмідь за темні ліси, за високі гори». (Півника вкрала лисичка)

- Якось лисичка підмітала двір і знайшла колосок.(Колосок знайшов Півник)

- Стала кішка Мурка кликати на допомогу їжачка: «Ходи, їжачку, не лежи, ріпку витягти поможи». (Мурка кликала мишку)

6.Гра «Пильне око»

- Наша остання зупинка «Контрольна». У кожного з вас на парті лежить картка, в ній зашифровані імена казкових персонажів. На це завдання у вас три хвилини. Час пішов…Давайте перевіримо, чи всіх героїв ви знайшли.

7. «Отримай подарунок»

- Ви дуже добре попрацювали, але щоб отримати подарунок від Казки зі словами слід пограти. Треба вам поміркувати, казкові слова - ознаки назвати.

- Часу, діточки, не гайте, слова - дії називайте.

- Слова – дії ви назвали, слова – назви відшукали?

- Молодці, ви дійсно заслуговуєте на цей подарунок.

8. Підведення підсумків.

- Кожна казка має свій кінець, ось і наша подорож закінчилася. Але казки завжди з нами поруч, лише потрібно бачити казку у звичайному. До побачення.

Категорія: Позакласні заходи | Додав: sdashunya1993 (29.03.2015)
Переглядів: 2254 | Рейтинг: 0.0/0
Інформація. Як людина сприймає інформацію
Охорона тварин
Практична робота: обговорення поведінки відомих літературних героїв (або геро...
Значення природи для життя людини
Властивості паперу. робота з папером
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]