Тема. Числа 1-100. Мета. Закріплювати усну нумерацію в межах 100; вдосконалювати навички порядкової лічби; навчити встановлювати зв'язок між усною та письмовою нумерацією. Форма проведення: математичний турнір. Обладнання: картки з ілюстративним матеріалом, картки з цифрами, силуети ворон з дзьобами - знаками « < » та « > », прапорці. Література: 1) Л. Лук’янець Фізкультхвилинки для Катеринки // Розкажіть онуку.2002. -№1-2. -С.56-57. 2) Л. С. Сухарева «Навчальні ігри на уроках математики». – Харків: «Основа», 2007 Хід математичного турніру 1. Привітання, повідомлення теми. - Доброго здоров’я, діти, доброго вам дня, Хай вам ясно сонце світить у вікно щодня. Хай сміється мирне небо і дивує світ, А Земля нехай дарує вам барвистий цвіт. - Я дуже рада вас бачити, зараз ми проведемо з вами математичний турнір. Треба поділитися на дві команди. - Дуже добре, починаємо турнір. 2. Завдання « Утворіть число». - Перед вами картки з малюнками, які утворюють числа, ви повинні їх пра - вильно записати. Переможе та команда, яка першою і без помилок виконає завдання, вона ж і отримає прапорець. 3. Дидактична гра «Мовчанка». - Я буду називати числа, а кожний член команди намагається правильно укласти цифри на картках і показати, як записується отримане число. Команда, члени якої не припустилися помилок, одержує прапорець. 4. Фізхвилинка. - Ми з – за парт мерщій встаєм, Лінькам волі не даєм, Руки вгору, руки вниз, На сусіда подивись. Руки вгору, руки вбоки І зроби чотири кроки. Птахи наші прилетіли, Ми за парти тихо сіли. 5. Дидактична гра «Дві ворони». - Сидячи на гілці, сперечалися ворони – чорна і біла, хто більше чисел - комах спіймає. - Треба допомогти воронам, перед вами на дошці 20 чисел, перша команда допомагає чорній вороні – шукає числа, які більше 47, а друга – білій вороні, шукає числа, які менше 47. Команда, яка перша правильно порівняла числа з числом 47 отримає прапорець. 6. Дидактична гра « Які числа пропущені?». - З кожної команди потрібен представник, перед вами рядок з чисел, але в ньому пропущено декілька чисел. Той, хто перший знайде, які саме, отримає прапорець для команди. 7. Підведення підсумків. - Молодці, ви добре впорались з завданнями. Тепер підрахуємо ваші прапорці, визначимо переможця. - Ви – справжні математики! | |
| |
Переглядів: 1682 | |
Ліплення. композиція «Будиночок равлика» |
Плетіння. Спосіб плетіння «косичкою». Створення виробів з плетіння |
Робота з папером. Предметна аплікація. Прапор та герб України |
Г. Чубач «Я беру своє відерце». М. Стельмах «Сонце стукає в віконце». Прислів... |
Загальні уявлення про папір та його виробництво. Види паперу. Економне викори... |
Всього коментарів: 0 | |