Заняття 11 Тема: Узагальнення та систематизація вивченогоМета: узагальнити та систематизувати знання учнів із вивченого матеріалу; досягти розуміння учнями того, як правильно будувати визначення. Обладнання: аркуші паперу, кольорові олівці, палички. I. Метод Мозаїка» Учні діляться на три групи. Вчитель пропонує самостійно опрацювати матеріал завдання 1 (С. 36) і законспектувати його в зошит за певний час. Після цього діти обговорюють у групі законспектований матеріал. Разом креслять таблицю, зразок якої вчитель подає на дошці. Виконують завдання 2, 3 (С. 36) і результати записують у таблицю. Кінцевий результат — складена таблиця в кожної дитини. Вона має такий вигляд. ПоняттяВизначення поняття ПлюсАрифметичний знак Буква Це графічний знак, який сам по собі або в поєднанні з іншими знаками використовується для позначення на письмі звуків Автобус Наземний вид транспорту, який рухається за допомогою двигуна Троянда Це квітка з духмяними пелюстками різного розміру, форми та забарвлення Термометр Це прилад для вимірювання температури ВідрізокЦе частина прямої Сантиметр Це стрічка, якою ми вимірюємо довжину. Це відстань від нуля до одиниці Буква Це знак, який ми бачимо і пишемо Цифра Це знак, за допомогою якого записують цифри II. Розв’язування задач на порівняння Завдання 4—7(С. 37). Розв’язання задач учні демонструють графічними малюнками. Завдання 4 Леонід |—|—|—|—|—|—|—|—| Маргарита |—|—|—|—|—|—|—|—|—| Відповідь. Старша — Маргарита. Завдання 5 Олексій|—|—|—|—|—|—|—| Тарас|—|—|—|—|—|—|—|—|—| Відповідь. Молодший — Олексій. Завдання 6 Євген |— Зоя |— Відповідь. Старша — Зоя. Завдання 7 Ф. В. Л. К. III. Вправи на розвиток уваги й зорової пам’яті Завдання 8 (С. 37). IV. Підсумок Заняття | |
| |
Переглядів: 1363 | |
Підсумковий урок за І семестр |
І. Франко «Лисичка і Журавель». Прислів'я |
Екскурсія до краєзнавчого музею, шкільного «живого куточка», зоопарку (на виб... |
Смішинки-веселинки. М. Хоросницька «Матусин заповіт», «Дві душі», «Обіцянка» |
Дикорослі та культурні рослини |
Всього коментарів: 0 | |