Заняття 10 Тема: Узагальнення та систематизація вивченогоМета: узагальнити та систематизувати знання учнів із вивченого матеріалу; досягти розуміння учнями того, як правильно будувати визначення. Обладнання: аркуші паперу, кольорові олівці, палички. I. Метод «перехресні групи» Учні класу діляться на три групи. Кожна група працює над завданнями підручника (С. 33—35). Після виконання завдань 2 учні з кожної групи переходять до інших груп й обмінюються результатами своєї роботи. Етапи роботи 1. Вступне слово вчителя. Закінчилися Заняття, Де ми вивчили поняття. Дуже добре працювали, Метикованими стали. Маємо добре розуміння Щодо визначення вміння. Щоб знання ці закріпити, Треба все нам повторити. (Олена Гриценко) 2. У кожній групі виконайте завдання 1 (С. 33). Під час виконання цих завдань пропоную повторити зміст абстрактних понять: більше, менше, стільки, скільки. 3. Тепер по 2 учні переходять у наступну групу й обмінюються власними висновками. 4. Робота з аркушами паперу. Завдання 2 (С. 3). Взаємоперевірка виконаного завдання у групі. 5. Наступні 2 учні переходять у другу групу, обмінюються власними висновками і демонструють варіанти таких малюнків. 6. Завдання 3, 4, 5, 6 виконуються аналогічно. 7. Підбиття підсумку самостійної роботи. II. Розвиток зорової пам’яті учнів Завдання 7(С. 35). III. Гра «палички-складалочки» Завдання 8 (С. 35). IV. Підсумок Заняття | |
| |
Переглядів: 1483 | |
Закріплення навичок роботи з мишею |
«Приховала». О. Орач «Вчуся у мами». П. Осадчук «Я навчаюся у тата». «Наш Анд... |
Бджілка мала, та й та працює |
Роль харчування для здоров'я. Адекватне якісне харчування |
Дикі та свійські тварини |
Всього коментарів: 0 | |