Заняття 8 Тема: Поняття стільки, скількиМета: розкрити зміст поняття стільки, скільки; навчити учнів самостійно встановлювати кількість предметів, орієнтуючись на зміст задачі, використовуючи зміст поняття стільки, скільки Обладнання: лічильний матеріал. Хід Заняття I. Організація учнів до Заняття II. Ознайомлення з поняттям стільки, скільки Технологія «Акваріум» Учні діляться на групи. Кожна група, сідаючи у так званий акваріум, отримує запитання, яке необхідно обговорити вголос, висловити свої міркування, дійти спільної думки та зробити висновок. Всі інші групи в цей час уважно слухають обговорення, спостерігають за учасниками, які перебувають в «акваріумі», але не втручаються у процес обговорення, тобто ніби знаходяться за склом. 1 група — Як ви розумієте, що означають слова стільки, скільки? — Продемонструйте цю закономірність за допомогою лічильного матеріалу. Усі учні спостерігають за міркуваннями групи. — Чи погоджуєтесь ви з думкою групи? Учні висловлюють свою думку. 2 група. Задача. Дівчинка у правій руці тримає три олівці, а в лівій — три ручки. Кажуть, що у дівчинки ручок стільки ж, скільки олівців. Чи погоджуєтесь ви з цією думкою? 3 група. Задача. Петро купив на ринку огірки, а Іван — огірки і помідори. У кошику Петра було стільки кілограмів овочів, скільки в кошику Івана. Яких овочів хлопці купили більше? До задачі додається короткий запис: Петроогірки Іван огірки + помідори (Спочатку треба визначити різницю у кількості предметів обох видів. Чого було більше? Вага овочів у двох кошиках однакова. Але в Івана цю вагу утворюють два види овочів: огірки та помідори. Якщо взяти до уваги, що Петро купив тільки огірки, то стане зрозуміло, що огірків хлопчики купили більше, ніж помідорів.) Рольова гра «Оживи задачу» Кожна група отримує роздавальний матеріал, розв’язує задачу й пояснює розв’язання за допомогою роздавального матеріалу та рольової гри: 1 група — огірки, помідори, цибуля, гарбузи, дині, кабачки. 2 група — кури, індики, качки, лелеки, голуби, гуси. 3 група — коропи, карасі, йоржі, соми, щуки. III. перевір свою кмітливість і спостережливість 1. Завдання 5 (С. 29). 2. Завдання 6 (С. 30). IV. Підсумок Заняття Гра «Поміркуй» Катя вища на зріст від Люди, Валя вища від Зої, а Зоя — від Каті. (К > Л; В > З > К) Хто з цих дівчат найвищий? | |
| |
Переглядів: 2851 | |
Л. Костенко «Ліс на світанку», «Березовий листочок», «Берізка по коліна у вод... |
Твоя родина, рідня, рід. Свята моєї родини |
Екскурсія до краєзнавчого музею, шкільного «живого куточка», зоопарку (на виб... |
Таблиці додавання й віднімання чисел 4 і 5. Нумерація чисел у межах 20. Задач... |
С. Жупанин «Грайте, грайте голосніше...». В. Гринько, А. Камінчук, Д. Чередни... |
Всього коментарів: 0 | |