Урок 116 Тема: Повторення вивченого про реченняМета: повторити вивчений матеріал про речення (вміння розрізняти на слух завершене і незавершене речення; виділяти окремі речення у висловлюванні; визначати кіль- кість речень у тексті; дотримуватися розстановки розділових знаків у кінц речень; поширювати речення словами за поданими питаннями); розвивати увагу, пам'ять, мовлення; виховувати пізнавальний інтерес. Хід Уроку I. Організаційний момент Починаємо урок, Бо почули ми дзвінок. Він за парти кличе нас. До роботи, другий клас! II. Актуалізація опорних знань 1 Хвилинка каліграфії ди ил паї дм ви от чо рьо че ня г/кп □ лилі предме т черевII □ ки У чотирьох черепашок четверо черепашенят. — На які питання відповідають записані слова? — Позначте корінь у словах черепашок і черепашенят. — чи є ще споріднені слова у скоромовці? 2 Словникова робота Гра «Склади слова» во чер ний ви че ки ре мя дух ний не ді по лок 3 Зоровий диктант Хмари низько висіли над землею. Ніч стелилася росою по люцерні. Мороз холодні вікна помережив. Оксана виконала мамину просьбу. Десь недалечко закувала зозуля. III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ми закріпимо знання про речення, вміння відтворювати та складати речення. IV. Узагальнення й Систематизація отриманих знань та вмінь Завдання 1 Гра «Скільки речень?» — Скільки речень ви почули? (Учні показують на пальцях.) 1) Весною ми пішли до лісу. Там кожне дерево співало свою пісню. 2) У носатого Івана одежина дерев’яна. Він у чистім полі ходить і по ньому носом водить. 3) Поблискують черешеньки в листі зелененькім. черешеньки ваблять очі діточкам маленьким. — Повторіть останнє речення. Запишіть його. Підкресліть букви, що позначають м’які приголосні звуки. Завдання 2 Гра «Так чи ні?» — Що з того, що ви почули, є реченням, а що — ні? (Учні гово-рять: «так» чи «ні».) Малята готуються до свята. Вони зібрались у дитячому... Тарасик запросив на свято маму. Мама пошила йому нову... Завдання 3 Прочитати. Підкреслити речення. Поставити потрібний розділовий знак. Цікаво спостерігати за ось прилетів до старого дуба дятел Діти бережіть книгу А ти допомагати своїм батькам на дворі лютував Вербі, діти, на, повісили, шпаківню. — як можна вдосконалити інші записи, щоб скласти речення? Фізкультхвилинка Завдання 4 Прочитати слова кожного рядка та скласти із них речення. Записати їх у вигляді зв’язного тексту. Восени, лісі, цікаво, у. Пролетіла, ось, і, сіла, сойка, пеньок, на. Принесла, дзьобі, вона, жолудь, у. Його, під, ховати, почала, коріння. — Прочитайте відтворений текст. Скільки речень у тексті? Завдання 5 Поширити речення за питаннями. Петрик пасе (де? ...(на лузі) (кого?)... (гусей, теля, козу, корову, овець). V. Підсумок уроку. Рефлексія — Що ми називаємо реченням? — Складіть речення, щоб у ньому були слова: 1) мама, спекла; 2) тато, намолов; 3) бабуся, рукавички. — Складіть речення про те: 1) що можна побачити на небі; 2) що можна почути на концерті; 3) за чим спостерігають на стадіоні. | |
| |
Переглядів: 3256 | |
Панно для класної кімнати |
Аплікація з паперу «Прикрась ялинку» |
Колір як засіб створення образу. Практична робота «В гостях у казкового персо... |
Передача просторових явищ. Практична робота «Чарівний ліс уночі» |
В. Гринько «Сім» (лічилка). А. Костецький «Все починається з мами». Прислів... |
Всього коментарів: 0 | |