Урок 115 Тема: Аналіз перевірної роботи. Повторення вивченого про текстМета: провести роботу над помилками, допущеними у перевірній роботі; повторити й закріпити знання учнів про текст (уміння добирати, або вибирати із запропонованих заголовок до тексту; визначати в тексті зачин, основну частину, кінцівку; дотримуватися абзаців у процесі списування; удосконалювати тексти, усуваючи лексичні повтори); розвивати навички зв'язного мовлення; формувати вміння застосовувати свої знання; виховувати пізнавальні інтереси. Хід Уроку I. Організаційний момент Встали, дітки, всі рівненько, Посміхнулися гарненько, Настрій на урок взяли Й працювати почали. II. Аналіз перевірної роботи III. Актуалізація опорних знань 1 Хвилинка каліграфії Га ді іл ер ля та ля ил ва да понеділок ссригії чете,е р неділя Ґава проґавила ґавеня. — яких днів тижня бракує у переліку? — Вивчіть скоромовку і позмагайтеся у її промовлянні. — як називаються слова у скоромовці? Позначте у словах корінь. 2 Словникова робота Гра «Склади слова» ця ву ли ван ди ля не ді по ка ди ти на тел дя дар ка лен мил 3 Вправи на повторення — Знайдіть початок і кінець кожного речення. Прочитайте, знижуючи голос і роблячи паузу в кінці кожного речення. росла на грядці капуста була вона велика, кругла, біла сто листочків — одежинок на собі мала листочки у неї соковиті, солодкі. — Прочитайте речення. чи становлять вони зв’язний текст? — яка тема тексту? Доберіть заголовок. III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ми будемо закріплювати знання про текст. IV. Узагальнення й Систематизація отриманих знань та вмінь Завдання 1 Прочитати текст. Вибрати з-поміж заголовків найбільш вдалий. Прилинули здалеку хмари та й принесли дощ. лагідний такий, теплий, теплий. Затанцював він по дахові, зашелестів по кущах. І все, що попало під дощ, зраділо йому, заусміхалося. а) Дощ. б) Гроза. в) Теплий дощик. — Слова теплий, лагідний поділіть для переносу. — які слова у тексті не можна перенести? Завдання 2 Прочитати. У якому порядку слід розташувати абзаци тексту, щоб вийшла зв’язна розповідь? 1) Дядько Михайло і Василько принесли лебедів додому. Птахи жили у них до весни. 2) Озеро почало замерзати. лебеді могли загинути. 3)Восени два лебеді залишились на озері. В одного було перела- мане крило. — До слів жили, весни, озеро, замерзати, крило доберіть слова, щоб перевірити написання ненаголошеного голосного у корені слова. Фізкультхвилинка Завдання 3 Дописати кінцівку тексту та дібрати до нього заголовок. Настала весна. Припекло ласкаве сонечко. Незабаром. Завдання 4 Прочитати. Встановити межі речень, вставити пропущені букви. Списати останнє речення, підкреслити букви, що позначають глухі приголосні звуки. Навколо с_ла поля ще голі а одне поле з_леною фарбою залите це хліб росте з_лені паростки кущиками стирчать коли ж він встиг вирости це озимий хліб його під зиму сіяли минулої ос_ні ось і дочекалася оз_мина сонця Завдання 5 Прочитати текст. Ведмежатко зупинилося на галявині. Ведмежатко злякано прислухається до шелесту дерев. лячно ведмежаткові самому в лісі. — які слова повторюються у тексті? — як його можна відредагувати? (Замість слова «ведмежатко» у другому реченні можна сказати «звірятко», у тре - тьому — «малому».) V. Підсумок уроку. Рефлексія — Позначте правильну відповідь. 1. Текст — це: 1) пов’язані за змістом речення; 2) пов’язані за змістом слова; 3) абзаци. 2. Текст складається: 1) із зачину, абзаців і кінцівки; 2) з основної частини і кінцівки; 3) із зачину, основної частини, кінцівки. | |
| |
Переглядів: 2630 | |
Повітря. Рух повітря — вітер. Як дбати про чистоту повітря |
Елементарне поняття про декоративно-ужиткове мистецтво (ДУМ). Практична робот... |
Робота з папером. Предметна аплікація. Прапор та герб України |
Складання записки, адресованої батькам (друзям) |
В. Сухомлинський «Про що думала Марійка». О. Буцень «Новий м'яч» |
Всього коментарів: 0 | |