Урок 114 Тема: Перевірна робота. Мовна тема «Звуки і букви. Приголосні звуки. Апостроф»Мета: перевірити мовні знання та мовленнєві вміння учнів з теми «Звуки і букви. Приголосні звуки. Апостроф»; розвивати самостійність; виховувати культуру оформ- лення письмових робіт. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контроль знань 1 варіант 1. У яких словах немає м’яких приголосних звуків? 1) Мелодія, зайчик; 2) метелик, дідусь; 3) мама, лисичка. 2. які слова не можна перенести? 1) Герой, іній; 2) читає, льон; 3) їдуть, джміль. 3. У яких словах треба поставити апостроф? 1) Бур □ як, бур □ ян; 2) подвірЗ я, р □ бко; 3) здоров □ я, солов □ ї. 4. Вставте пропущені букви. Дру □ , ніл ка, сал ки, швил ко, заги ка, голу ка. 2 варіант 1. У яких словах немає м’яких приголосних звуків? 1) Дощик, Ірина; 2) гайка, тепло; 3) честь, сім’я. 2. які слова не можна перенести? 1) Пальто, день; 2) спить, стою; 3) явір, зелень. 3. У яких словах треба поставити апостроф? 1)П □ ять, бЛ ють; 2) пір □ я, р □ яд; 3) р □ юкзак, мП ята. 4.Вставити пропущені букви. Ду □ , сте □ ка, бере ка, зуп ки, гарбу , дорі ка. За кожне правильно виконане завдання учень одержує три бали. III. Підсумок уроку. Рефлексія | |
| |
Переглядів: 4093 | |
Ґрунт. Значення ґрунту для живої природи і господарської діяльності людини |
Робота з папером. Предметна аплікація. Прапор та герб України |
Д. Чередниченко «Рідні краєвиди». Л. Глібов «Зимня пісенька». «Сію, сію, посі... |
Л. Вахніна «Кордон», Г. Бойко «Ділові розмови» |
Силуетне зображення будинків. Практична робота «Чарівні куполи соборів» |
Всього коментарів: 0 | |