Урок 109 Тема: Записування слів з апострофом під диктуванняМета: учити переносити слова з апострофом; розвивати навички грамотного письма; виховувати уважність. Хід Уроку I. Організаційний момент Встали, дітки, всі рівненько, Посміхнулися гарненько, Настрій на урок взяли Й працювати почали. II. Актуалізація опорних знань 1 Хвилинка каліграфії Ву ул ця оф об во ов бу роз зу ВуПлиця лапржбВВаофеф побачив вовк козу, забув про грозу. — Доберіть до слів назви ознак. — Назвіть послідовно звуки і букви у слові вулиця. — В яких словах тільки тверді приголосні звуки? — як ви розумієте приказку? — Спишіть приказку, поділяючи слова для переносу. 2 Зоровий диктант раненько прокидайся, синочку! Наливалися міддю шатра дубів. Сніг розтав на вигрітій землі. Високо на кручі стояло лисеня. III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ми будемо вчитися переносити слова з апострофом. IV. Узагальнення й Систематизація отриманих знань та вмінь — За якими правилами ділять слова для переносу? Завдання 1 Записати слова, поділяючи їх для переносу. М’ясо, пам’ять, рум’яний, хлоп’ята, пам’ятник, дев’ять. — Зверніть увагу на те, що апостроф при переносі слова не відокремлюється від попередньої букви. Переносити треба так: пам’-ять, рум’-яний, хлоп’-ята, пам’ятник, дев’ -ять. Завдання 2 Записати слова з апострофом (під диктування). черв’як, подвір’я, пір’я, м’ята, здоров’я, б’ють, п’ять, солов’ї, сім’я, в’є. Завдання 3 Скласти словосполучення, додаючи слова з апострофом. 3 гусячого ; чай; подарунок для________; дружні________. слова для довідки: Мар’яни, хлоп’ята, п’ють, пір’я. Завдання 4 Прочитати, правильно вимовляючи слова з апострофом. Відгадати, із якої казки цей уривок. Списати. Підкреслити слова з апострофом. Ото вискакує з води проклятий змій, що розженеться проти Кожум’яки, то він його булавою луп та луп, аж луна йде. Фізкультхвилинка Завдання 5 Прочитати. Коли так кажуть? Слова з апострофом читати так, щоб після твердих приголосних перед я, ю, є, ї звучав [й]. Причепився, як реп’ях до кожуха. Списати, поділяючи слова для переносу. Поставити наголос. — як треба переносити слова? Завдання 6 Зробити звуко-буквений аналіз слів. Сім’я — П’ють — Завдання 7 Гра «Так — ні» Учитель називає слово. якщо при його написанні вживається апостроф, учні кажуть «так», в іншому випадку — «ні». П’є, бур’ян, пір’я, здоров’я, солов’ї, лялька, хлоп’ята, в’ється, буря, б’ють, цвяхи, п’ють, в’яне, моря. Завдання 8 Утворити за зразком слова з апострофом. Зразок: торф — торф’яний. Камінь — ... . риба — ... . V. Підсумок уроку. Рефлексія — чого навчалися на уроці? — Назвіть слова з апострофом. | |
| |
Переглядів: 2943 | |
В. Каменчук «Як Лиска голосок собі кувала». Л.Костенко «Бузиновий цар» |
Аплікація з паперу «курчатко» |
Твоя квартира. Будь обережним |
Саморобна дидактична гра «сад і город» |
Дитина вдома. Поведінка в небезпечних ситуаціях |
Всього коментарів: 0 | |