УРОК № 88 Тема: Узагальнюючий урок на тему «Наголос. Наголошені і нена-голошені голосні».Мета: Закріпити і поглибити знання учнів з теми; розвивати зв'язне мовлення, вміння складати розповідь за малюнками; розвивати вміння знаходити в словах наголошений склад і звук; виховувати любов до праці і до природи. Обладнання: Дидактичні картки. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Перевірка домашнього завдання — Прочитайте виписані слова, назвіть в них наголошені склади. III. Розвиток зв'язного мовлення. Вправа 111, с. 49 — Розгляньте малюнки. Хто на них зображений? — Що робила мама? — Про що вона попросила сина? — Що син відповів на це? — Як поводився син за обідом? — Чи здивувалася мама? — Чи подобається вам поведінка хлопчика? — Складіть коротеньку розповідь за малюнками. Пригадайте, з яких частин повинен складатися ваш текст. Учні працюють спочатку в парах, потім заслуховуються розповіді трьох-чотирьох дітей. — Прочитайте вірш у вправі 112. — Якими рядками можна підписати малюнки до вправи 111? IV. Каліграфічна хвилинка За зразками на с. 50, 51. V. Узагальнення і систематизація знань про наголос 1. Самостійна робота. Вправа 113, с. 50. — Прочитайте і спишіть слова. — В кожному слові позначте наголос, підкресліть наголошені склади. (Перевірка виконаного). 2. Гра «Іванець-киванець» (за мотивами вправи 114). Слова у вправі треба змінити так, щоб наголос перейшов на другий склад. В такт читанню діти хитають головами. Читаючи слово, нахиляють голову в один бік, змінюючи його, нахиляють голову в інший бік. 3. Виконання вправи 115, с.50—51. — Прочитайте текст. — Випишіть слова — назви ознак. Підкресліть слова, протилежні за значенням. — Поясніть значення слова котики. Яке ще значення має це слово? Як називаються такі слова? (Багатозначні). 4. Фізкультхвилинка. 5. Робота в парах. Вправа 116, с. 51. — Вивчіть напам’ять скоромовку. Повправляйтесь в її швидкій вимові. — Запишіть скоромовку з пам’яті. Поставте знак наголосу в словах. Перевірте роботи один в одного. 6. Вправа 117, с. 51. — Спишіть слова. Позначте в них наголос. — Змініть наголос так, щоб змінилося значення слів. — До слова дорога доберіть слово, протилежне за значенням. 7. Робота з картками. I варіант. Спиши вірш. Над словами постав наго- лос. Гроза пройшла... Зітхнули трави, Квітки голівки підняли, І сонце, тепле і ласкаве, Спинило погляд на землі. II варіант. Спиши. Постав наголос над словами. Похолодання, жайворонок, дзеркало, машина, ґудзик, канікули, магазин, бібліотека, драбина, крамниця. III варіант. Спиши скоромовку. Підкресли букви, що позначають голосні звуки. Постав наголос над словами. Обережний хитрий лис До нори вечерю ніс. Біг додому лісом лис, Шелестів над лисом ліс. VI. Підсумок уроку VII. Домашнє завдання. Вправа 119, с. 52 — Прочитайте і спишіть речення. У виділених словах позначте наголос. | |
| |
Переглядів: 1317 | |
Аплікація з паперу. Види аплікацій. Виготовлення аплікації |
Олександр Олесь «Два хлопчики». М. Рильський «Річка». Підсумок із теми |
Техніка виконання розпису пензлем. Виконання візерунків |
Українська народна казка «Дрізд і голуб». Прислів'я. Загадки. Підсумок із... |
Робота з папером. Предметна аплікація. Прапор та герб України |
Всього коментарів: 0 | |