УРОК № 75 Тема: Вправляння у доречному вживанні службових слів у реченняхМета: Вправляти учнів у доречному вживанні службових слів у мовленні; закріплювати навички правильного написання службових слів з іншими словами; закріплювати знання про текст, речення; виховувати уважність, старанність, любов до природи. Обладнання: Дидактичні картки. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Перевірка домашнього завдання — Прочитайте, які пари слів ви утворили. — Прочитайте складені речення. III. Каліграфічна хвилинка це рі дя ись дятел ...рецепту... базарі Дятел вибрав окуляри. Натягнув собі... ніс, Полетів трудитись... ліс. — Спишіть каліграфічно, вставляючи потрібні слова. IV. Актуалізація опорних знань — Пригадайте, що ви знаєте про службові слова? — Назвіть і запишіть службові слова, що складаються з однієї букви, з двох, трьох, чотирьох букв. Робота з картками. І рівень.Запишіть речення. Вставте пропущені слова. Туман яром... долині Лист червоний... калині, Щебетала пташечка... віконечком, Сподівалась пташечка весни... сонечком. ІІрівень. Спишіть, вставляючи потрібні слова. Підійшов ...річки,... будинку,... товариша. Співав... друзями,... братом,... Ольгою. Сховався... кущем,... дуплі,... деревом. Розмовляв... телефону,... другом,... вечора. ІІІрівень. Спиши. Перестав речення так, щоб вийшов текст. Встав службові слова. ... старій вербі вони зробили гніздо. Весною лелеки повернулися... чужих країв. Там висиджували лелеченят, учили їх літати ... широкими лугами. А восени лелеки відлетіли... теплі краї. IV. Основна частина уроку 1. Робота з текстом. Вправа 46, с. 24. — Прочитайте казку. Доведіть, що це казка. — Визначте в тексті зачин і кінцівку. — Хто написав цю казку? — Чим Місяць допоміг Зайчикові? — Від чого Зайчикові стало тепло? — Чи справді промені Місяця були теплі? 2. Фізкультхвилинка. 3. Виконання вправи 47, с. 24. — Пригадайте, які ви знаєте види речень. — Прочитайте з попередньої вправи спонукальні речення. — Прочитайте речення, в яких є слова ввічливості, звертання. — Спишіть словосполучення, вставляючи потрібні службові слова. 4. Гра «Незнайкові помилки». — Прочитайте текст на дошці. Чи доречно Незнайко вжив службові слова? Виправте його помилки. Я прийшов за школу. Приготувався на урок. У класі зайшла вчителька. Вона почала писати при дош- 5. Гра «Підготовка до уроку». — Розкажіть, як ви готуєтесь до уроку. — Доречно вживайте службові слова в своєму мовленні. 6. Самостійна робота. Виконання вправи 48, с. 25. — Прочитайте і спишіть, вставляючи з довідки потрібні слова. Перевірка виконання. — Про яких тварин ідеться в тексті? — Які ще лісові мешканці залягають на зиму в сплячку? VI. Підсумок уроку — Про які слова ви дізналися на попередніх уроках? — Для чого потрібні службові слова? — Які службові слова ви запам’ятали? VII. Домашнє завдання. Вправа 49, с. 25 — Запишіть текст, змінюючи слова в дужках так, як того вимагають службові слова. Службові слова підкресліть. | |
| |
Переглядів: 1304 | |
В. Осєєва «Сини». В. Сухомлинський «Сьома дочка» |
Властивості паперу. Способи рвання паперу. Послідовність дій під час виготовл... |
Об’ємні вироби з паперу. Виготовлення ялинкових прикрас. Новорічна гірлянда |
Сонце та його значення для життя на Землі |
Елементарні уявлення про духовну складову здоров'я. Різні вияви краси пов... |
Всього коментарів: 0 | |