УРОК № 70 Тема: Спостереження за багатозначними словами — назвами дійМета: Ознайомити дітей з багатозначними словами — назвами дій, учити добирати найбільш влучні синоніми, ставити питання до дієслів, складати опис людини за малюнками; розвивати зв’язне мовлення; виховувати любов до рідної землі. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Каліграфічна хвилинка. Актуалізація опорних знань Щщ щи їн Батьківщина Щаслива наша Батьківщина, що зветься гордо — Україна. — Поставте в кожному слові наголос. — Слова. Батьківщина і Україна поділіть на склади. — Підкресліть у реченні слово — назву дії. Поставте до нього питання. III. Основна частина уроку 1. Робота з підручником. Вправа 27, с. 16. — Прочитайте вірш хором. — Поставте питання до виділених слів. — Вивчіть вірш напам’ять. Запишіть з пам’яті два останні рядки. Перевірте себе за підручником. 2. Складання тексту-опису. Вправа 26, с. 16. — Знайдіть в тексті вправи 25, що сказано про Гриця. — Роздивіться хлопчика на малюнку. — Дайте відповіді на питання у вправі 26. — Запишіть опис хлопчика. 3. Фізкультхвилинка. 4. Спостереження за багатозначними словами. Дивні слова Є такі слова на світі, Схожі, як близнята-діти. Слово чуєш, а не знаєш, Що це слово означає. Якщо ж схочеш зміст узнати, Треба речення складати: Косу дівчина плете, На косі трава росте, Поки ще трава в росі. Із косою йде на косу Хлопець той, що сіно косить. (А. Сватенко) — Ви вже знайомились з такими словами — назвами предметів і ознак. Сьогодні ми ознайомимось з багатозначними словами — назвами дій. Виконання вправи 28, с. 17. — Прочитайте речення. Назвіть багатозначне слово. Які значення воно має? — В кожному реченні слово іде замініть близькими за значенням. Користуйтеся словами з довідок. Запишіть речення. 5. Гра«Добери словечко». Учитель називає речення із багатозначним словом співає, учні замінюють слово близьким за значенням. Соловей співає— Соловей тьохкає. Горобчик співає — Горобчик цвірінчить. Півень співає— Півень кукурікає. Струмок співає — Струмок дзюрчить. V. Підсумок уроку — Над чим працювали ми сьогодні на уроці? — Які види роботи виконували? VI. Домашнє завдання. Вправа 29, с. 17 | |
| |
Переглядів: 3427 | |
Практична робота: оволодіння самомасажем вух, носа; гімнастика для очей |
З чого складається комп’ютер |
Культура спілкування. Словник мовленнєвого етикету |
«Грамотний-видющий і на все тямущий» |
«Вовк і кіт» (латинська народна казка). «Що ти знаєш і що вмієш?» |
Всього коментарів: 0 | |