УРОК 67 Тема: Робота над діалогом, насиченим дієслівними формами. Виразне читанняМета: Закріпити знання про роль дієслів у мовленні, вміння розпізнавати дієслова; розвивати діалогічне мовлення, увагу, пам'ять; виховувати любов до праці. Обладнання: Українська народна казка «Коза-дереза» (окрема книжка), маски-шапочки лисички і зайчика. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Перевірка домашнього завдання — Прочитати, які речення ви склали. — Назвіть в них слова — назви дій. III. Актуалізація опорних знань 1. Каліграфічна хвилинка. Я що жа ють ться жайворонок Якщо жайворонки багато і довго співають, збережеться ясна погода без опадів. — Спишіть каліграфічно народну прикмету. — Підкресліть у реченні слова — назви дій. Поставте до них питання. 2. Вибірковий диктант. — Запишіть слова, що означають дії предметів. Я йшов берегом струмка. Під кущем побачив їжачка. їжачок згорнувся клубочком і засопів. IV. Основна частина уроку 1.Розвиток зв 'язного мовлення. Робота над діалогом. Вправа 16, с. 10. — Чи любите ви казки? — Недарма Валентин Бичко писав про казку: Казка — вигадка, та в ній — В шкаралупі золотій — Зерно сховане смачне. Хто дістане, той почне Думу думать про життя, Збудить в серці почуття... — А які українські народні казки ви читали? — Розкажіть казку про козу-дерезу. (Декілька учнів по черзі переказують казку). — Прочитайте уривок із цієї казки в підручнику. — Як треба читати слова зайчика? А слова лисички? — Прочитайте уривок в особах. — Попрацюйте парами. Підготуйте діалог лисички і зайчика. (Заслуховуються декілька пар). — Передивіться уривок з казки, знайдіть в нім слова — назви дій. — Спишіть слова кози. Підкресліть слова, які відповідають на питання що зроблено? 3. Фізкультхвилинка. Гра «Веселі зайчики». Один з учнів називає слово — назву дії, інші повинні стрибнути стільки разів, скільки складів у цьому слові. 4. Виконання вправи 17, с. 11. — Прочитайте текст. — Що сказав космонавт про працю і про знання? — Висловте свою думку з цього приводу. — Спишіть текст. — Підкресліть назви дій у перших двох реченнях. — Складіть звукову модель слова працю. 5. Творче завдання. — Від поданих слів — назв предметів утворіть слова — назви дій: зелень — ...шум — ... спів — ... обід — ... малюнок — ... крик — ... V. Підсумок уроку VI. Домашнє завдання. Вправа 18, с. 12 — Допишіть прислів’я, користуючись довідкою. Поясніть значення цих прислів’їв. Усно поставте питання до слів — назв дій. | |
| |
Переглядів: 2158 | |
Дикорослі та культурні рослини |
Людина — частина живої природи |
Твоя квартира. Будь обережним |
Практична робота: розучування ігор, які сприяють веселому настрою |
Фантастичні герої, виліплені з пластиліну |
Всього коментарів: 0 | |