💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Робота над діалогом, насиченим дієслівними формами. Виразне читання

УРОК 67

Тема: Робота над діалогом, насиченим дієслівними формами. Виразне читання

Мета: Закріпити знання про роль дієслів у мовленні, вміння розпізнавати дієслова; розвивати діалогічне мовлення, увагу, пам'ять; виховувати любов до праці.

Обладнання: Українська народна казка «Коза-дереза» (окрема книжка), маски-шапочки лисички і зайчика.

Хід Уроку

I. Організація класу до уроку

II. Перевірка домашнього завдання

— Прочитати, які речення ви склали.

— Назвіть в них слова — назви дій.

III. Актуалізація опорних знань

1. Каліграфічна хвилинка.

Я що жа ють ться жайворонок Якщо жайворонки багато і довго співають, збережеться ясна погода без опадів.

— Спишіть каліграфічно народну прикмету.

— Підкресліть у реченні слова — назви дій. Поставте до них питання.

2. Вибірковий диктант.

— Запишіть слова, що означають дії предметів.

Я йшов берегом струмка. Під кущем побачив їжачка. їжачок згорнувся клубочком і засопів.

IV. Основна частина уроку

1.Розвиток зв 'язного мовлення. Робота над діалогом. Вправа 16, с. 10.

— Чи любите ви казки?

— Недарма Валентин Бичко писав про казку:

 Казка — вигадка, та в ній —

 В шкаралупі золотій —

 Зерно сховане смачне.

 Хто дістане, той почне Думу думать про життя,

 Збудить в серці почуття...

— А які українські народні казки ви читали?

— Розкажіть казку про козу-дерезу. (Декілька учнів по черзі переказують казку).

— Прочитайте уривок із цієї казки в підручнику.

— Як треба читати слова зайчика? А слова лисички?

— Прочитайте уривок в особах.

— Попрацюйте парами. Підготуйте діалог лисички і зайчика. (Заслуховуються декілька пар).

— Передивіться уривок з казки, знайдіть в нім слова — назви дій.

— Спишіть слова кози. Підкресліть слова, які відповідають на питання що зроблено?

3. Фізкультхвилинка. Гра «Веселі зайчики». Один з учнів називає слово — назву дії, інші повинні стрибнути стільки разів, скільки складів у цьому слові.

4. Виконання вправи 17, с. 11.

— Прочитайте текст.

— Що сказав космонавт про працю і про знання?

— Висловте свою думку з цього приводу.

— Спишіть текст.

— Підкресліть назви дій у перших двох реченнях.

— Складіть звукову модель слова працю.

5. Творче завдання.

— Від поданих слів — назв предметів утворіть слова — назви дій:

зелень — ...шум — ...

спів — ... обід — ...

малюнок — ... крик — ...

V. Підсумок уроку

VI. Домашнє завдання. Вправа 18, с. 12

— Допишіть прислів’я, користуючись довідкою. Поясніть значення цих прислів’їв. Усно поставте питання до слів — назв дій.

Категорія: Рідна мова | Додав: SYLER (02.01.2014)
Переглядів: 2158 | Рейтинг: 0.0/0
Дикорослі та культурні рослини
Людина — частина живої природи
Твоя квартира. Будь обережним
Практична робота: розучування ігор, які сприяють весе­лому настрою
Фантастичні герої, виліплені з пластиліну
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]