Тема: CD програвач Мета уроку:
Обладнання: програма "Лазерный проигрыватель". Хід уроку I. Організаційний момент. Повторення правил з техніки безпеки. Розминка (виграшна стратегия). Задача. Двоє хлопчиків, піднімаючись сходинками багатоповерхового будинку, щоб скоротити час, гралися в гру. Підрахували, що між двома поверхами 12 сходинок. Вони стрибали по черзі на свій розсуд через одну, дві чи три сходинки, а наступний продовжував з того місця, на яке потрапив останній за таким же правилом. Програвав той, хто стрибав на останню сходинку. Яку стратегію потрібно застосувати першому стрибаючому, щоб постійно вигравати?
Відповідь: потрібно застосувати стратегію, яку ми вивчали на минулих уроках при гpi в камінці. Розрахунок для першого стрибаючого потрібно вести так 12-1-4-4 = 3. Тобто перший стрибаючий перший раз повинен стрибнути на 3 сходинку, а далі на таку кількість, щоб сумарний стрибок дорівнював 4. Яку тактику потрібно вибрати? Як провести обрахунки, якщо сходинок 14, а стрибати можна на одну та дві сходинки. Відповідь: сумарний стрибок після першого для виграшного вapiaнту дорівнює 3. Перший стрибок рахуємо 14-1-3-3-3-3=1. II. Перевірка домашнього завдання. Побудуємо 100 001 "клітку" для тих, у кого на голові немає волосся взагалі (0 волосся), для тих, у кого на голові piвно 1 волосина, piвно 2 волосини, ..., piвно 100000 волосин. Розподілимо населення міста по "клітках". Якби в кожній "клітці" знаходилося не більш 23 людини, то всього в мicтi було б не більше 23 х 100001 = 230023 людини. Таким чином, твердження задачі можна підсилити - є, принаймні 25 людей з однаковим числом волосся на голові.
1. Робота з підручником. 2. Фізкультхвилинка. Вчора сонце так світило, Що ведмедя розбудило. Виліз сонний iз барлоги Та й подався на дороги. А на тій дорозі сніг, До ведмежих липне ніг. "Рано,- думає бурмило, - Мене сонце розбудило". Глянув на зимовий ліс I швиденько спать поліз. V. Робота за комп'ютером. Програма "Лазерный проигрыватель". Запуск програми ПУСК ® ПРОГРАММЫ ® СТАНДАРТНЫЕ ® РАЗВЛЕЧЕНИЯ ® ®ЛАЗЕРНЫЙ ПРОИГРЫВАТЕЛЬ. Виконати завдання стор.65. Релаксація. Вправи для очей. Уявити перед собою колесо велосипеда, яке обертається, та, помітивши на ньому певну точку, слідкувати за обертом цієї точки. Спочатку в один бік, потім в інший. Повторити 3 рази. Вправи для рук. Покласти руки, зігнуті в ліктях, на край столу. Кисті рук підняти вгору долонями одну до одної. На рахунок раз - прогнути долоні, на рахунок два — стиснути пальці в кулак. VI. Закріплення знань yчнів. Підсумок уроку. VII. Домашнє завдання (диференційоване). Завдання 1 (легше). Виконати завдання "Для розумників i розумниць" (з підручника на сторінці 65). Завдання 2 (складніше). Двоє зайняті такою грою: є чотирнадцять камінців; граючі беруть за своїм розсудом один, два чи три по чepзi. Виграє той, хто бере останній камінець. Як повинен грати початківець, щоб виграти? (Скласти стратегію виграшу). | |
| |
Переглядів: 1076 | |
Графіка як вид образотворчого мистецтва. Виконання аплікації «Рибки» з подаль... |
Свято Букваря! |
Згинання і складання паперу. Виготовлення іграшок із паперу. Жабка |
Чим ми бачимо |
Екскурсія до водойми (до лісу). Правила поведінки поблизу водойми (у лісі) |
Всього коментарів: 0 | |