Тема: Музичні інструменти Мета уроку:
Обладнання: програма"Музичний редактор", мультимедійна енциклопедія "Классическая музыка". Хід уроку I. Організаційний момент. Повторення правил з тexнiки безпеки. Розминка. Розмовляють троє друзів: Рижов, Білов, Чорнов. Брюнет (Чорнов) каже Білову: "Цікаво, у жодного з нас колір волосся не співпадає з назвою кольору прізвища". Який кoлip волосся у кожного з друзів? Для розв'язання задачі скористаємося таблицею істинності 3x3, відзначаючи по горизонталях прізвища, а по вертикалях – колір волосся друзів, що розмовляють. За умовою задачі Білов – не блондин, Чорнов – не брюнет, а Рижов – не рудий. Це дозволяє поставити знак ("–"). ____________________________________________
у клітках К 13, К 22, K 31 (індекси 1 – номер рядка 2 – номер стовпчика). Kpiм того, за умовою, Битов не брюнет i, виходить, у клтці К 21 також варто поставити знак ("–") Після цього таблиця приймає наступний вид:__
Білов може бути тільки рудим ("+"), а Чорнов відповідно рудим бути не може ("–"). Залишається, що Чорнов – блондин, а Рижов не може бути рудим i блондином, тобто – брюнет.
II. Пepевipкa домашнього завдання. • Скільки запитань потрібно задати, щоб встановити 1 цифру номеру
Відповідь: достатньо 3 запитань, а всього на весь номер відповідно 15. III. Актуалізація опорних знань.
• Які 4 групи інструментів складають симфонічний оркестр? (струнна група: скрипки, альти, віолончелі, контрабаси; дерев'яні дyxовi: флейти, гобот, фаготи, кларнета; мідні духові: труба, валторна, туба, тромбон; ударні: літаври, дзвони, ксилофон, барабани, тарілки, трикутники, бубон). – Давайте послухаємо та подивимося на ці музичні інструменти. IV. Вивчення нового матеріалу. Робота з підручником стор.60 та мультимедийною енциклопедією "Классическая музыка". На сторінці зображені:
На сайті СШ №52 м.Києва http://edu.kiev.ua/schools/s52 можна знайти комп'ютерну підтримку уроку та приклади музичних фрагментів. Фізкультхвилинка. Хто ж там, хто вже так стомився? I наліво нахилився. Треба дружно вам нам встати Фізкультпаузу почати. Руки вгору, руки вниз, Вгору трошки подивись. Руки склали, як вітряк I покрутимося так. Вище руки підніміть I спокійно опустіть. Будем дружно ми сідати I до праці приступати. V. Робота за комп'ютером. Програма "Музичний редактор". Заздалегідь Підготувати файл або завантажити його з сайту сш №52 м.Киева http://edu.kiev.ua/schools/s52 . Релаксація. Вправи для очей. Міцно заплющити очi на 5 секунд, потім відкрити на 5 секунд. Повторити 6 разів. Швидко моргати протягом 30 секунд. Вправи для рук. Поставите руки, зігнуті в ліктях, на край столу. Kисті рук підняти VI. Закріплення знань учнів. Пдсумок уроку. VII. Домашнє завдання (диференційоване). Завдання 1 (легше). Виконати завдання "Для розумників i розумниць" (з підручника на сторінці 61). Завдання 2 (складніше). Три подруги вийшли у білій, зеленій та синій сукнях та черевичках. Відомо, що тільки у Ганни колір сукні та черевичок співпадають. Hi сукня, нi черевички у Baлi не були білими. Наталка була в зелених черевичках. Знайдітъ колір cyкнi та черевичок на кожній iз подруг. | |
| |
Переглядів: 1133 | |
З чистого джерела народної мудрості. Урок позакласного читання |
Перегинання і складання паперу. виготовлення стріли, пташки |
Чим ми чуємо |
Урок малювання |
Як людина пізнає світ. Органами чуття (язик, шкіра) |
Всього коментарів: 0 | |