💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Редагування тексту в текстовому редакторі

Тема: Редагування тексту в текстовому редакторі

Мета уроку:

  • розвивати навички роботи з текстовим редактором;
  • ввести поняття множини, кількості елементів множини; перетину і об'єднання множин;
  • розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять;

•    виховувати любов до природи.

Обладнання: програма "WordPad", файл "Урок 22.doc".

Хід уроку

I.         Організаційний момент.

Повторення правил з техніки безпеки.

II.        Перевірка домашнього завдання.

Завдання 2. Наступне число ряду знаходимо таким чином: 5 додати різницю 5-2 = 3, воно дорівнюе 8. Знайдемо ще 6 необхідних для складання магічного квадрату чисел 11, 14, 17, 20, 23, 26.

Сума другої трійки дорівнює 11 + 14 + 17 = 42.

11

26

5

8

14

20

3

2

17

Розминка.

Аукціон множин (3 команди). На дошці малюються чотири круга. Запишемо назви rrraxiв, що літають в першому кpyзi, в другому птaxiв, що плавають, у третьому, що не літають i не плавають, в четвертому - птахів, що живуть нa Mapci.

  • Скільки елементів має перша множина;
  • Друга? Третя? Четверта?

Остання зветься порожня множина.

Які ще множини можна назвати (дні тижня, кількість місяців, кількість столових наборів...)

•    Чи можуть piзні множини мати спільні елементи.

- Так, наприклад, множина птахів, що плавають i одночасно літають.
В такому випадку говорять, що ми маємо перетин множин.

Коли із двох множин можна утворити спільну множину, наприклад, множина літаючих, плаваючих та ходячих птахів утворюють спільну множину, то кажуть, що маємо об'єднання множин.

Завдання з малюнком:

  • Назвіть множину чисел, які входять до трикутника, (7, 8, 10, 20, 30, 45), прямокутника (2, 3, 10, 20, 45,).
  • Назвіть об'єднані множини (7, 8, 10, 20, 30, 2, 3, 45), перетин множин (10, 20, 45).

 

III.       Актуалізація опорних знань.

За підручником стор. 46.

IV.       Вивчення нового матеріалу.
За підручником стор. 47.

Фізкультхвилинка.

Раз, два – дерева.

Три, чотири – вийшли звіpi,

П'ять, шість – пада лист.

Ciм, вiciм – птахи в ліci,

Дев'ять, десять – це сунички

Підвели червоні личка.

V.        Робота за комп'ютером. Iiporpaмa "WordPad"

Запуск програми ПУСК ® ПРОГРАММЫ ® СТАНДАРТНЫЕ ® WordPad.

Виконати завдання стор.47. Попередньо потрібно підготувати файл "Урок22. dос" та розмістити його на диску D: в папці "4 клас".

Релаксація.

Вправи для очей.

Витягнути праву руку вперед. Слідкувати очима, не повертаючи голови, за повільними рухами вказівного пальця витягнути руки вліво i вправо, вверх i вниз. Повторити 4-5 раз.

Вправи для рук.

Покласти напівзігнуті пальці на стіл. Кисті рук на стіл не класти. На рахунок раз - підняти напівзігнутий палець вгору, на рахунок два - пальці випрямити, на рахунок три - пальці зігнути, на рахунок чотири - поставити на місце. Виконати вправу над кожним пальцем не менше 3-4 разів.

VI.      Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.

  1. Скільки елементів можуть мати множини?
  2. Коли говорить, що множини перетинаються? (Коли вони мають спільні елементи).
  3. Одна множина має три елементи 1 i 2, 3, а друга 2, 3 i 4. Які елементи входять до об'єднання цих множин? (1, 2, 3, 4).
  4. Як відрізнити режим вставки від заміни?

VII.     Домашнє завдання (диференційоване).

Завдання 1 (легше). Виконайте завдання "Для розумників i розумниць" (з підручника на сторінці 47).

Завдання 2 (складніше). Напишіть множини, які складаються лише з 1 елементу, з трьох, назвіть 2 множини чисел, перетин елементів яких є числа 5 i 7, а об'єднання - числа 2, 3, 5, 7, 8, 9. Зобразіть їx у вигляді кругів.

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (21.03.2017)
Переглядів: 1207 | Рейтинг: 0.0/0
В. Сухомлинський «Я хочу сказати своє слово». В. Скомаровський «Пісенька». В....
Вступне заняття
Свійські тварини рідного краю
Що потрібно знати про природу
Д. Павличко «Квітка», В. Кухалашвілі «Як побачити вітер?». В. Лучук «Сіла хма...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]