Тема: Редагування тексту в текстовому редакторі Мета уроку:
• виховувати любов до природи. Обладнання: програма "WordPad", файл "Урок 22.doc". Хід уроку I. Організаційний момент. Повторення правил з техніки безпеки. II. Перевірка домашнього завдання. Завдання 2. Наступне число ряду знаходимо таким чином: 5 додати різницю 5-2 = 3, воно дорівнюе 8. Знайдемо ще 6 необхідних для складання магічного квадрату чисел 11, 14, 17, 20, 23, 26. Сума другої трійки дорівнює 11 + 14 + 17 = 42.
Розминка. Аукціон множин (3 команди). На дошці малюються чотири круга. Запишемо назви rrraxiв, що літають в першому кpyзi, в другому птaxiв, що плавають, у третьому, що не літають i не плавають, в четвертому - птахів, що живуть нa Mapci.
— Остання зветься порожня множина. Які ще множини можна назвати (дні тижня, кількість місяців, кількість столових наборів...) • Чи можуть piзні множини мати спільні елементи. - Так, наприклад, множина птахів, що плавають i одночасно літають. Коли із двох множин можна утворити спільну множину, наприклад, множина літаючих, плаваючих та ходячих птахів утворюють спільну множину, то кажуть, що маємо об'єднання множин. Завдання з малюнком:
III. Актуалізація опорних знань. За підручником стор. 46. IV. Вивчення нового матеріалу. Фізкультхвилинка. Раз, два – дерева. Три, чотири – вийшли звіpi, П'ять, шість – пада лист. Ciм, вiciм – птахи в ліci, Дев'ять, десять – це сунички Підвели червоні личка. V. Робота за комп'ютером. Iiporpaмa "WordPad" Запуск програми ПУСК ® ПРОГРАММЫ ® СТАНДАРТНЫЕ ® WordPad. Виконати завдання стор.47. Попередньо потрібно підготувати файл "Урок22. dос" та розмістити його на диску D: в папці "4 клас". Релаксація. Вправи для очей. Витягнути праву руку вперед. Слідкувати очима, не повертаючи голови, за повільними рухами вказівного пальця витягнути руки вліво i вправо, вверх i вниз. Повторити 4-5 раз. Вправи для рук. Покласти напівзігнуті пальці на стіл. Кисті рук на стіл не класти. На рахунок раз - підняти напівзігнутий палець вгору, на рахунок два - пальці випрямити, на рахунок три - пальці зігнути, на рахунок чотири - поставити на місце. Виконати вправу над кожним пальцем не менше 3-4 разів. VI. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.
VII. Домашнє завдання (диференційоване). Завдання 1 (легше). Виконайте завдання "Для розумників i розумниць" (з підручника на сторінці 47). Завдання 2 (складніше). Напишіть множини, які складаються лише з 1 елементу, з трьох, назвіть 2 множини чисел, перетин елементів яких є числа 5 i 7, а об'єднання - числа 2, 3, 5, 7, 8, 9. Зобразіть їx у вигляді кругів. | ||||||||||
| ||||||||||
Переглядів: 1200 | |
Графіка як вид образотворчого мистецтва. Виконання аплікації «Рибки» з подаль... |
Поводження з незнайомими людьми у під'їзді, на вулиці |
Практична робота: обговорення поведінки відомих літературних героїв (або геро... |
А. Коваль «Слова розповідають». Л. Компанієць «Ковалівна». Олена Пчілка «Жура... |
Перегинання і складання паперу. виготовлення стріли, пташки |
Всього коментарів: 0 | |