Тема: Текст про текст Мета уроку:
Обладнання: пporpaмa "WordPad", файл "Уpoк 21.doc". Хід уроку I. Організаційний момент. Повторення правил з техніки безпеки. Розминка. Алгоритм складання магічних квадратів (3x3). Магічні квадрати - це такі квадрати, у яких сума чисел у будь-якому напрямку (стовпчики, рядки, діагоналі) дорівнює тому самому числу. Щоб скласти такий квадрат, треба діяти за наступним алгоритмом:
7+17 = 24 27 - 24 = 3 11+3=14 27-14=13 9+13 = 22 27 - 22 = 5 7 + 5 = 12 27-12=15 15+11=26 27-26=1 II. Перевірка домашнього завдання. Назви птаxiв: лелека, горобець, зозуля, журавель, лебідь. III. Актуалізація опорних знань. Можна побудувати бесіду за підручником. IV. Вивчення нового матеріалу. Завдання стор.45. Щоб встановити початок нового абзацу на 2 см., необхідно виділити текст та перемістити маркери на лінійці на позначку 2. Для цього ухопити його лівою клавішею та перемістити на необхідну позицію. Bepxній маркер встановлює відступ абзацу. Нижній - місце продовження вводу тексту після його закінчення на попередньому рядку. Лівий обмежує введення тексту зліва. Табулятори дозволяють швидко переміщатися по рядку за допомогою клавіші TAB. Курсор після натискання на TAB відразу перескакує в позицію вказану табулятором. Табулятор встановлюється так: клацнемо лівою клавішею миші на лінійці. Слід звернути увагу на те, що верхній маркер встановлює відступ абзаца, а нижній – межу продовження тексту після завершення поточної строки вводу. Дати завдання
Фізкультхвилинка. Буратіно потягнувся, Раз нагнувся, два нагнувся, Руки в сторони розвів. Мабуть, ключик загубив, А щоб ключик той дістати, Треба нам навшпиньки встати. V. Робота за комп'ютером. Ilporpaмa "WordPad". Запуск программ ПУСК ® ПРОГРАММЫ ® СТАНДАРТНЫЕ ® WordPad. Виконати завдання стор.45. Релаксація. Вправи для очей. Швидко покліпати очима, закрити їx i посидіти спокійно, повільно рахувати до 5. Повторити 4-5 раз. Вправи для рук. Покласти руки, зігнуті в ліктях, на край столу. Кисті рук підняти вгору долонями одну до одної. На рахунок раз - прогнути долоні, на рахунок два - стиснути пальці в кулак. VI. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку. VII. Домашне завдання (диференційоване). Завдання 1 (легше). Виконати завдання "Для розумників i розумниць" (з підручника на сторінці 45). Завдання 2 (складніше). Скласти магічний квадрат з сумою 42, ряд починається 2,5, ... | |
| |
Переглядів: 890 | |
Уявлення про симетричну форму. Практична робота «Світ комах» |
Об’ємні вироби з природного матеріалу. Виготовлення із природних форм фігурок... |
Товариш, приятель, друг. Хто мої друзі? Чим вони мені подобаються? Як необхід... |
Купання у водоймах. Правила поведінки на воді |
Таблиці додавання й віднімання числа 8. Розв’язання задач, що мають спільну ч... |
Всього коментарів: 0 | |