Тема: Висловлення істинні та хибні Мета уроку:
Обладнання: програма "Кенгуру". Хід уроку I. Організаційний момент. Повторення правил з техніки безпеки. Розминка.
ІІ. Перевірка домашнього завдання. Можлива блок схема алгоритму перекладання книг зi столу на книжкову полицю. Блок-схема алгоритму наповнення банок вишневим варенням малюється аналогічно. III. Актуалізація опорних знань. Що називається циклом? Як виконується цикл повтори ... n разiв ? IV. Вивчення нового матеріалу. 1. Бeciдa. Учитель обговорює з дітьми, що бувають питання, на які можна відповісти "так" або "нi", i питання, на які не можна так відповісти. Просить дітей привести приклади питань на "так-нi". Потім учитель просить декількох дітей привести приклади питань, на які не можна відповісти "так"( icтинa) або "ні"(хибність). Наприклад: Скільки важить слон? Це мicтo Київ чи Харків? Учитель веде мову про те, що існують не лише питання, а й оповідальні речення, про які можна сказати icтиннi вони або хибні. Такі питання та оповідальні речення, відповідно до яких можна стверджувати icтиннi вони чи хибні, називаються висловлюваннями. 2. Робота з підручником. – Відкриваємо підручник на сторінці 30.
Два – нагнутися додолу. Не згинайте, діти, ноги, Не торкайтеся підлоги. Три, чотири – прямо стати, Будемо відпочивати. V. Робота за комп'ютером. Програма"Кенгуру». Завдання на cтopiнцi 31. Програма для Кенгуру Повтори Повтори Крок Крок Крок Поворот П 4 разів Стрибок 4 разів
Релаксація. Вправи для очей. Закрити очі (рахувати до трьох), відкрити їx i подивитись далеко-далеко (рахувати до п'яти). Повторити 5 разів. Вправи для рук. З'єднати долоні разом перед собою. На рахунок раз – роблячи упор на пальці, роз'єднати долоні в сторони; на рахунок два – з'єднати долоні разом; на рахунок три – роблячи упор на долоні, відхилити пальці лівої руки від правої; на рахунок чотири – привести пальці у вихідне положення. VI. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку. – Ми узнали,що є висловлювання icтиннi i хибні, створили программу з циклом повтори для виконавця Кенгуру.
VII. Домашне завдання. – Виконайте завдання "Для розумників i розумниць" (з підручника на сторінці 31). | |
| |
Переглядів: 711 | |
Безпека на відпочинку. Практична робота: моделювання правильних і неправильни... |
Культурні рослини рідного краю |
Київ — столиця України |
Як ставитися до інших, щоб тебе поважали |
Два уроки поспіль. У царстві рослин |
Всього коментарів: 0 | |