Тема: Ще про блок-схемиМета уроку:
Обладнання: програма "Кенгуру". Хід уроку І. Організаційний момент. Повторення правил з техніки безпеки. Розминка. Звичайний кросворд - це загадка, в якій потрібно відгадати слова. Алгоритмічний кросворд - це теж загадка, але зовсім інша. Учитель малює на дошці малюнок: зліва — блок-схему алгоритму, а справа — сліпиш. Малюнок зліва - це зразок або, краще сказати, підказка для заповнення сліпиша. Далі вчитель пропонує учням розв'язати алгоритмічний кросворд. Алгоритм. "Купівля цукерок" твій алгоритм Розв'язати алгоритмічний кросворд – значить заповнити сліпиш так, щоб отримати осмислений, логічний алгоритм. ІІ. Перевірка домашнього завдання.
III. Актуалізація опорних знань.
IV. Вивчення нового матеріалу. 3. Робота з подручником. - Розберемо блок-схеми, приведені на сторінках 24 та 25. - Складемо на дошці блок-схему алгоритму для Кенгуру малювання прапорців. Програму малювання прямокутників ми розбирали на минулому уроці. 2. Фізкультхвилинка. Раз – підняли руки вгору, Два – зігнули додолу, Три, чотири – прямо стати, будемо знову починати. V. Робота за комп'ютером. Програма "Кенгуру". - Виконуємо завдання на сторінці 25. Релаксація. Вправи для очей. Покласти долоні одну на одну таким чином, щоб утворився трикутник, затулити цим трикутником очi i повторити вci вправи за вищевказаною послідовністю. Oчi під долонями повинні бути відкриті, але долоні не повинні пропускати світло.
Вправи для рук. Покласти руки, зігнуті в ліктях, на край столу. Kисті рук підняти вгору долонями одну до одної. На рахунок раз – прогнути долоні, на рахунок два – стиснути палці в кулак. VI. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку. - Таким чином зображення алгоритмів у вигляді блок-схем полегшує сприймання алгоритму та робить алгоритм більш наочним. VII. Домашне завдання. - Виконайте завдання "Для розумників i розумниць" (із підручника на cтopінці 25). | |
| |
Переглядів: 774 | |
Повітря. Вітер |
Ознайомлення з дією додавання. Знак «плюс». Складання прикладів на додавання ... |
Лічба в межах 20. Додавання і віднімання чисел частинами |
Лінія, пляма, крапка, штрих як засоби створення форми. Графічні матеріали та ... |
Звук [м]. Позначення його буквами М, м ("ем"). Перехід до читання п... |
Всього коментарів: 0 | |