💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Алгоритмічні етюди

Тема: Алгоритмічні етюди

Мета уроку:

  • закріпити поняття „алгоритм" та „команда";
  • розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять.

Обладнання: програма "Пам'ятайка".

Хід уроку

І.   Організаційний момент.

Повторення правил з техніки безпеки.

Розминка.

Гра "Цікаві перетворення"

Учитель задає дітям початок і кінець подій, а діти повинні придумати проміжні дії. Приклади:

  • Як з яйця отримують курку? (З яйця вилупиться курча, а з нього виросте курка).
  • Як з ікринки з'являється жаба? (З ікринки виводиться пуголовок, а він перетворюється на жабку).
  • Як з овечої шерсті  зв'язати светр? (Овечку підстригають, з шерсті прядуть пряжу, з пряжі в'яжуть светр).

II.      Перевірка домашнього завдання.

Сашко – співак; Ірина – піаністка; Ганнуся – скрипаль. Зайві слова:

  • підвода;
  • гіркий;
  • нічого.

ІІІ.     Актуалізація опорних знань.

  • Що називається командою?
  • Що являє собою алгоритм?
  • Чи має значення послідовність команд в алгоритмі?
  • Що називається програмою?

IV.    Вивчення нового матеріалу.

- Давайте складемо алгоритм приготування домашніх завдань.

1.           Робота з підручником.

- Відкриємо підручник на сторінці 20.

2.           Фізкультхвилинка

Тупоти, ведмедику,

Плескай у долоні.

Посміхнись, присідай зі мною.

Руки вгору, вперед і вниз.

Присядь і піднімись.

V.      Робота за комп'ютером. Програма "Пам'ятайка".

Опис в підручнику на сторінці 21.

Релаксація. Вправи для очей.

Витягнути праву руку вперед. Слідкувати очима, не повертаючи голови, за повільними рухами вказівного пальця витягнутої руки вліво і вправо, вверх і вниз. Повторити 4-5 раз.

Вправи для рук.

Покласти руки, зігнуті в ліктях, на край столу. Кисті рук підняти вгору долонями одну до одної. На рахунок раз - кінчики пальців стиснути так, щоб вони торкнулися верхньої частини долоні; на рахунок два -випрямити пальці.

VI.   Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.

- Ви потренувались в складанні алгоритмів, навчились виправляти помилки в чужих алгоритмах.

VII.   Домашнє завдання.

- Виконайте завдання "Для розумників і розумниць" (з підручника на
сторінці 21).

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (19.03.2017)
Переглядів: 629 | Рейтинг: 0.0/0
Різноманітність рослин
Купання у водоймах. Правила поведінки на воді
Пластмасові технічні конструктори. Їх призначення
О. Буцень «На вулиці». В. Струтинський «Сідайте, будь ласка»
Як росте і розвивається людина. Практична робота «Визначення росту і маси тіл...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]