Тема: Алгоритми Мета уроку:
Обладнання: програма "Пам'ятайка" Хід уроку I. Організаційний момент. Повторення правил з техніки безпеки. Розминка.
ІІ. Перевірка домашнього завдання. Скласти римську цифру X. III. Актуалізація опорних знань.
IV. Вивчення нового матеріалу. 1. Гра "Виконай дії" Учитель об'являє дітям, що він на деякий час стає "роботом". Робот – це машина, і він у всьому слухається людину, і виконує лише те, що йому говорять. Давайте задамо йому завдання, а він його виконає. Але команди йому потрібно задавати правильні і в вірній послідовності, інакше робот не буде їх виконувати. Давайте попросимо робота з'їсти цукерку, яка лежить у мене на столі. Що він мусить зробити спочатку? Далі діти повинні задавати по одній команді, а робот їх виконувати. Учитель з гумором реагує на їх невірні команди. Наприклад, першою командою буде, скоріше всього, "візьми цукерку", потім, можливо, "з'їж її". Учитель повинен заперечити, що обгортка, мабуть, дуже несмачна. Значить, спочатку потрібно "розгорнути цукерку", а потім "з'їсти". Потім учитель в розгубленості стоїть з фантиком і каже, що не знає, що з ним робить. Тоді діти повинні порадити "викинути фантик", а учитель повинен заперечити, що на підлогу кидати негарно. Тоді команда повинна бути "викинь фантик в корзину для сміття". Таким чином повинні отримати послідовність команд, що записуються на дошці:
Останньою завжди повинна бути команда "Стоп", інакше робот захоче ще цукерку і буде їсти без кінця. Наступним завданням для робота буде: "Намалюй на дошці сонечко". Тут роботом може стати хтось з учнів за бажанням. Припускаємо, що учень вже стоїть, але не біля дошки. Тоді команди повинні бути такими:
• Стоп. - Ви згадали, що команда – це речення, що спонукає до дії. А алгоритм – це послідовність команд, що приводить до поставленої мети. Термін "алгоритм" походить від імені великого арабського математика Мухаммеда аль-Хорезмі (латиною А1gоrіthmus). Він жив у IX ст. і розробив правила виконання чотирьох арифметичних дій. Кожен алгоритм розрахований на конкретного виконавця. Виконавці алгоритмів — люди або якісь пристрої (комп'ютери, роботи). Алгоритми, що написані для комп'ютерів, називають програмами. 1. Робота з підручником. - Розкриваємо підручник на сторінці 18. 2. Фізкультхвилинка. Ширше, діти, треба стати. Будем дрова ми рубати. Раз - підняли руки вгору, Два - змахнули всі додолу. І рубаємо завзято, Хай тепло приходить в хату. V. Робота за комп'ютером. Програма"Пам'ятайка". Опис на сторінці 19. Релаксація. Вправи для очей. Швидко покліпати очима, закрити їх і посидіти спокійно, повільно рахувати до 5. Повторити 4-5 раз. Вправи для рук. Захопивши великим і вказівним пальцями правої руки палець лівої руки, злегка потягнути його. На рахунок раз - потягнути палець, на рахунок два - відпустити. Потім потягнути пальці правої руки. VI. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку. – Сьогодні ми з вами згадали, що таке команда та алгоритм і яке важливе значення має вірна послідовність команд в алгоритмі. VII. Домашнє завдання (диференційоване). Виконайте завдання "Для розумників і розумниць" (з підручника на сторінці 19). | |
| |
Переглядів: 752 | |
Пластмасові технічні конструктори. Їх призначення |
Інструменти і приладдя для роботи з тканиною |
Робота з папером. Іграшки зі смужок. Котик |
В. Чухліб «Повінь». Прислів'я. |
Підсумковий урок за рік. Як ми навчилися берегти своє здоров'я (тестуванн... |
Всього коментарів: 0 | |