💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Наша адреса - Україна

Тема: Наша адреса - Україна

Мета уроку:

  1. Познайомити учнів з тим, як отримувати електронну пошту:
  2. Розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять.
  3. Виховувати любов до рідної країни.

Обладнання: програма “Поштова (The Bat! або Outlook Express)”

Хід уроку

І.       Організаційний момент.

Повторення правил з техніки безпеки.

ІІ.      Перевірка домашнього завдання.

  1. Диню врівноважать 4 сливи.
  2. Число 3.

Розминка.

Гра “Листоноша”

в цю гру грають дише тв двти, які принесли конверти. Декілька аркушів з загадками вчителю варто підготувати зазадалегідь, для того щою роздати дітям, у яких є конверт, але немає загадок. Один з дітей, “листоноша2 виходить до дошки. Можна його вибрати з дітей, хто не приніс конверт. Інші пишуть на конверті адресу одного з товаришів по класу. “Листоноша” збирає конверти і повертається до дошки. Потім він зачитує адресу на конверті і відносить адресату. Той хто отримав листа, відгадує загадку. Якщо дитина з цим справляється, то стає “листоношею”, а якщо ні, то “листоноша” чатає другу адресу і т. д. Гра продовжується 5-7 хвилин.

ІІІ.    Актуалізація опорних знань.

  • Навіщо людям електронна пошта?
  • Що потрібно, щоб мати свою поштову скриньку?
  • Яку програми ви використовували минулого разу для отримання листів?

ІV.    Вивчення нового матеріалу.

1. Розповідь вчителя.

Інформація від учнів віртуального класу з різних міст України розміщується на сайті з адресою:

Зверніть увагу, що адреса сайтів читається не так як ми звикли, а справа наліво. Позначення UA – говорить про те, що сервер знаходиться в Україні; EDU.KIEV – учбові заклади Києва, VIRTCLASS – назва самої Webсторінки.

2. Робота з підручником.

Відкрийте підручник на ст. 16.

3. Фізкультхвилинка

Тупоти ведмедику,

Плескай у долоні

Посміхнись, присідай зі мною.

Руки вгору, вперед і вниз.

Присядь і піднімись.

ІV.    Робота з комп'ютером. Програма “Поштова (The Bat! або Outlook Express)”

Запуск програми ПУСК"ПРОГРАМИ"Outlook Express(або The Bat!)

Виконати завдання на стор.17.

Релаксація.

Вправи для очей:

Міцно закрити очі (рахувати до 3), відкрити їх і подивитись вдалечінь (рахувати до 5). Повторити 4-5 раз.

 

Вправи для рук.

            Масаж долонь. Покласти руки, зігнуті в ліктях, на край столу. З'єднати долоні разом перед собою. На рахунок – раз – кінчики пальців лівої руки рівномірно рухаються вниз до кінця долоні правої руки, на рахунок два – вихідні положення, на рахунок три – кінчики пальців лівої руки рівномірно рухаються вниз до кінця долоні лівої руки, на рахунок – чотири – вихідні положення.

V.      Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.

- Ми з вами переконалися, як просто листуватися за допомогою Електронної пошти; як отримувати та відправляти листи.

VІ.    Домашнє завдання.

Виконайте завдання з підручника “Для розумників і розумниць” на ст. 17.

Як зробити 10 із 2-х сірників, не ламаючи їх?

L

блок-схемами; познайомились з симпатичним виконавцем Кенгуру, з його набором команд i навіть написали для Кенгуру програму.

VII.   Домашнє завдання.

– Виконайте завдання "Для розумників i розумниць" (з підручника на сторінці 23).

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (19.03.2017)
Переглядів: 622 | Рейтинг: 0.0/0
М. Сингаївський «Що воно за диво?». П. Мовчан «Сіяв шпак». А. Григорук «Переп...
О. Буцень «На вулиці». В. Струтинський «Сідайте, будь ласка»
Підсумковий урок за рік. Як ми навчилися берегти своє здоров'я (тестуванн...
«Наче вулик, наша школа...». Побудова тексту за питаннями і зразком
Де ти живеш. Що дає місто — селу, село — місту
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]