Тема: Наша адреса - Україна Мета уроку:
Обладнання: програма “Поштова (The Bat! або Outlook Express)” Хід урокуІ. Організаційний момент. Повторення правил з техніки безпеки. ІІ. Перевірка домашнього завдання.
Розминка. Гра “Листоноша” в цю гру грають дише тв двти, які принесли конверти. Декілька аркушів з загадками вчителю варто підготувати зазадалегідь, для того щою роздати дітям, у яких є конверт, але немає загадок. Один з дітей, “листоноша2 виходить до дошки. Можна його вибрати з дітей, хто не приніс конверт. Інші пишуть на конверті адресу одного з товаришів по класу. “Листоноша” збирає конверти і повертається до дошки. Потім він зачитує адресу на конверті і відносить адресату. Той хто отримав листа, відгадує загадку. Якщо дитина з цим справляється, то стає “листоношею”, а якщо ні, то “листоноша” чатає другу адресу і т. д. Гра продовжується 5-7 хвилин. ІІІ. Актуалізація опорних знань.
ІV. Вивчення нового матеріалу. 1. Розповідь вчителя. Інформація від учнів віртуального класу з різних міст України розміщується на сайті з адресою: Зверніть увагу, що адреса сайтів читається не так як ми звикли, а справа наліво. Позначення UA – говорить про те, що сервер знаходиться в Україні; EDU.KIEV – учбові заклади Києва, VIRTCLASS – назва самої Webсторінки. 2. Робота з підручником. Відкрийте підручник на ст. 16. 3. ФізкультхвилинкаТупоти ведмедику, Плескай у долоні Посміхнись, присідай зі мною. Руки вгору, вперед і вниз. Присядь і піднімись. ІV. Робота з комп'ютером. Програма “Поштова (The Bat! або Outlook Express)” Запуск програми ПУСК"ПРОГРАМИ"Outlook Express(або The Bat!) Виконати завдання на стор.17. Релаксація. Вправи для очей: Міцно закрити очі (рахувати до 3), відкрити їх і подивитись вдалечінь (рахувати до 5). Повторити 4-5 раз.
Вправи для рук. Масаж долонь. Покласти руки, зігнуті в ліктях, на край столу. З'єднати долоні разом перед собою. На рахунок – раз – кінчики пальців лівої руки рівномірно рухаються вниз до кінця долоні правої руки, на рахунок два – вихідні положення, на рахунок три – кінчики пальців лівої руки рівномірно рухаються вниз до кінця долоні лівої руки, на рахунок – чотири – вихідні положення. V. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку. - Ми з вами переконалися, як просто листуватися за допомогою Електронної пошти; як отримувати та відправляти листи. VІ. Домашнє завдання. Виконайте завдання з підручника “Для розумників і розумниць” на ст. 17. Як зробити 10 із 2-х сірників, не ламаючи їх? L блок-схемами; познайомились з симпатичним виконавцем Кенгуру, з його набором команд i навіть написали для Кенгуру програму. VII. Домашнє завдання. – Виконайте завдання "Для розумників i розумниць" (з підручника на сторінці 23). | |
| |
Переглядів: 622 | |
М. Сингаївський «Що воно за диво?». П. Мовчан «Сіяв шпак». А. Григорук «Переп... |
О. Буцень «На вулиці». В. Струтинський «Сідайте, будь ласка» |
Підсумковий урок за рік. Як ми навчилися берегти своє здоров'я (тестуванн... |
«Наче вулик, наша школа...». Побудова тексту за питаннями і зразком |
Де ти живеш. Що дає місто — селу, село — місту |
Всього коментарів: 0 | |