💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Електронна пошта

Тема: Електронна пошта

Мета уроку:

  1. Ознайомити учнів з електронною поштою:
  2. Закріпити поняття адреси;
  3. Розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять.

Обладнання: програма “Поштова (The Bat! або Outlook Express)”

Хід уроку

І.       Організаційний момент.

Повторення правил з техніки безпеки.

Розминка.

Одного разу Вовк та Коза поїхали до міста. Коза поїхала на базар, а Вовк – за своїми вовчими справами. Як на гріх вони зупинилися в одному готелі, де в коридор другого поверху виходили двері трьох кімнат. Коза прийшла перша. В готелі її звеліли :”Піднімайтесь ліфтом на другий поверх. Кімната 1 буде ваша”. Вовк приїхав пізніше. Йому дали ключі й назвали адресу: 2 поверх, 3-я кімната. Вовк не дослухав, побіг сходами. Відрахував треті двері і відкрив їх. А там...

-Діти, звичайно закінчують “Коза”!

  • і звичайно ж , Вовк з'їв козу. Чому ця історія така сумна? (тому що вовк переплутав адресу та опис шляху. Він не знав, з якого боку почати рахувати двері).
  • Ось бачите, як важливо вірно вказати адресу.

Далі вчитель розхповідає, що ми живемо у Всесвіті, в якому багато безліч зірок. Різні сукупчення зірок називається Галактиками. Навкруги зірок можуть обертатися планети. Наше сонце теж зірка, тому ми з вами живемо в Сонячній системі. Як правило, діти вже мають уявлення про Сонячну систему. Тому можна запитати, які планети вони знають, В якому порядку від сонця вони знаходяться, скільки всього планет в Сонячній системі.

  • Давайте запишемо на дошці адресу нашої школи в галактиці:

 

ІІ.      Перевірка домашнього завдання.

 

ІІІ.    Актуалізація опорних знань.

  • Що означає слово сайт?
  • Як комп'ютер розрізняє різні сайти?
  • Що являє собою пошуковий сервер?
  • Як нам можна скористатася пошуковим сервером?

ІV.    Вивчення нового матеріалу.

1. Бесіда.

Одною з найстаріших та найвідоміших служб Internet являється електронна пошта. Вона дозволяє людям листуватися за допомогою комп'ютерів, при цьому лист може дійти до адресата за лічені хвилини. Для обслуговування  кориспондентів по всьому світу розкидані комп'ютери – поштові сервери. Якщо ви хочете отримувати електронні листи то спочатку на якомусь поштовому сервері ви мусите завести поштову “скриньку”, тобто місце на диску комп'ютера-сервера, куди будуть складатися надіслані вам листи. Ваша “скринька”, так як і сервер, матиме адресу, яка й буде вашою електронною адресою в всесвітній мережі. Для отримання та відправлення листів вам потрібна спеціальна програма на комп'ютері. Як отримати поштову скриньку і відправити листа, давайте почитаємо в підручнику на ст. 14.

 

2. Робота з підручником.

3. Фізкультхвилинка

Станьмо, діти, чітко в ряд.

Вирушаємо у сад.

Руки вгору піднімаємо,

Наче яблуко зриваємо.

Назбираємо багато,

Щоб узимку ласувати.

ІV.    Робота з комп'ютером. Програма “Браузер”.

Запуск програми ПУСК"ПРОГРАМИ"Outlook Express(або The Bat!)

Виконати завдання на стор.15.

Релаксація.

Вправи для очей:

В середньому темпі зробити 3-4 кругові рухи очима праворуч, а потім ліворуч. Послабивши м'язи очей, подивитись вдалечінь на рахунок 1-6. Повторити 1-2 рази.

Вправи для рук.

            Покластти руки, зігнуті в ліктях, на край столу. Кисті рук підняти вгору долонями одну до одної. На рахунок – раз - роз'єднати пальці в сторони, на рахунок – два – поступово зібрати всі пальці разом.

 

V.      Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.

- Ми познайомилися з вами ще з однією дуже важливою службою – Internet  - електронною поштою. Розглянули як створити свою поштову скриньку.

VІ.    Домашнє завдання.

Виконайте завдання з підручника “Для розумників і розумниць” на ст. 15.

Yна наступний урок принесіть конверт, можна без марки. В середину конверта вкладіть аркуш з непідписаною загадкою, і нікому її не показуйте.

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (19.03.2017)
Переглядів: 1023 | Рейтинг: 0.0/0
Тварини весною. Зустрічаємо птахів
Де ти живеш. Що дає місто — селу, село — місту
Мистецтво оригамі
Графіка як вид образотворчого мистецтва. Виконання аплікації «Рибки» з подаль...
М. Сингаївський «Що воно за диво?». П. Мовчан «Сіяв шпак». А. Григорук «Переп...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]