Тема. Введення і форматування прозових текстів. Текст-переклад. Текстовий редактор WordPad Мета: Вдосконалювати вміння вводити, форматувати і редагувати текст. Сформувати вміння редагувати і форматувати прозові тексти. Розвивати логічне мислення, уяву, творчість. Формувати вміння аналізувати і робити висновки. Обладнання: текстовий редактор, підручник, робочий зошит. Хід уроку І. Організаційний момент. Техніка безпеки. Гра «Правильно - неправильно!» Учитель розповідає правила гри: зачитуються віршовані рядки, які обов'язково відповідають або не відповідають якомусь правилу поведінки в комп'ютерному класі. В клас комп'ютерний спітнілі ми вбігаємо щосили...(ні) Витри старанно взуття, нам не потрібне сміття! (так) За улюблений комп'ютер падаєм, мов спілі фрукти...(ні) А щоб сісти нам за парту, вчитель нам дає команду! (так) Ти підсунь дисплей близенько і шнури поправ хутенько! (ні) Від екрана ти відсядь... Сантиметрів п'ятдесят! (так) Голова болить моя, Потерплю годину я! (ні) Я дротів не зачіпаю, правило це добре знаю! (так) Як відчую щось горіле, промовчу я всім на диво...(ні) В електронний клас науки сміло входь! Лиш вимий руки! (так) ІІ. Перевірка домашнього завдання. ІІІ. Актуалізація опорних знань. - У яких формах можна подати інформацію? - Які типи текстів ми вивчили на минулому уроці ? - Чим відрізняються прозові тексти від віршованих? - Якою клавішею можна розпочати новий абзац? А поставити проміжок між словами? IV.Вивчення нового матеріалу. 1. Вступна бесіда. Майже на кожному уроці англійської мови ви перекладаєте тексти. Давайте спробуємо виконати усний переклад англійського тексту. 2. Робота з підручником. (ст. 50) 3. Практична робота Виконання завдань №1,2(а,б)робочого зошита 4. Фізкультхвилинка. Щось втомились ми сидіти, Треба трохи відпочити. Руки вгору, руки вниз, На сусіда подивись. Руки вгору, руки в боки, І зроби чотири скоки. Ось так, ось так, ось так! Плесніть у долоньки раз. За роботу! Все гаразд! V. Робота з комп’ютером Сьогоднітибудешвводитивтекстовомуредакторіанглійський текст «А monkey and a donkey». Цей текст тобі вже знайомий. Це прозовий текст, і ти знаєш, як його розмістити на екрані монітора. Пригадай, як перевести клавіатуру в режим англійського алфавіту. Будь уважним, вводячи текст! Адже на одній клавіші позначено дві літери: англійського алфавіту та українського. Релаксація Уявіть перед собою колесо велосипеда, яке обертається, та, помітивши на ньому певну точку, слідкуйте за обертом цієї точки. Спочатку в один бік, а потім в інший. Повторіть тричі. VІ.Логічна сторінка «Для розумників і розумниць»(ст. 51) VIІ. Підсумок уроку. - Чи цікаво було працювати на уроці? - Що найбільше сподобалося робити? - Що видалося найважчим? - Про що хотіли б дізнатися більше? - Де ми можемо використати набуті знання? VІІІ. Домашнє завдання. Підручник с. 50-51. Робочий зошит. Урок 24(№2(в), 3, 4) Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2334 | |
Техніка виконання розпису пензлем. Виконання візерунків |
Українські дитячі пісеньки «Кукуріку, півнику», «Добрий вечір, зайчику». Дитя... |
Аплікація з вирізаних форм за допомогою шаблону. Копіювання зображень за допо... |
Право дитини на здоров'я. Як звертатися за порадою та по допомогу у разі ... |
Слова, слова... Удосконалення тексту із часто повторюваними словами |
Всього коментарів: 0 | |