Тема. Комп'ютерна мережа Інтернет. Програма «Поштовий голуб. Європа» Мета. Закріплення знань про правила безпечної роботи з комп'ютером в інформативному класі. Познайомити із способами з'єднання комп'ютерів. Ознайомити з поняттями «комп'ютерна мережа», «локальна і глобальна мережа». Пояснити призначення модему. Розвивати пам'ять та логічне мислення. Виховувати комп'ютерну грамотність у дітей. Тип уроку. Урок пояснення нових знань. Обладнання. ПК, «Сходинки до інформатики 3-4 клас», гра «Поштовий голуб. Європа». Хід уроку І. Організація початку уроку. Гарно й зручно ми сідаєм, Про комп’ютер все вивчаєм. Нашу пам'ять ми включаєм – Нові знання здобуваєм. ІІ. Актуалізація опорних знань. 1. Повторення правил техніки безпеки. - Згадайте ,які правила безпечної роботи в інформаційному класі та за комп'ютером вивчили на минулому уроці? 2. Підведення підсумків роботи. - Запис правил на дошці, доповнення їх з практичним показом. III. Повідомлення теми і завдань уроку. - Сьогодні ми познайомимося з призначенням і можливостями мережі Інтернет, видами мереж та пристроями для роботи в Інтернеті. Продовжимо допомагати поштовому голубові доставляти листи. IV. Вивчення нового матеріалу. 1. Вступна бесіда. - Діти, давайте уявимо, що ми маємо друзів на різних континентах нашої планети. Що потрібно для того, щоб спілкуватися з ними кожен день? (Потрібні: писати листи, телефон, комп'ютер.) 2. Робота за підручником (ст.6) - Опрацювання статті «Комп'ютерна мережа». 3. Практична робота. Виконання завдань №1 і №5 робочого зошита 4. Фізкультхвилинка Ми берізки і кленці, В нас тоненькі стовбурці. Ми в стрункі стаєм ряди, Виправляємо гілки. Ледь зіп’явшись з корінців, Дістаєм до промінців. Наші ніжки-пагінці Хиляться на вітерці Вправо, вліво. І весь сад Нахиливсь вперед-назад. 5. Практична робота на комп’ютері. Вчитель: А зараз пограємо у гру «Поштовий голуб. Європа». Перед тобою карта Європи. На ній позначено міста. Поштовий голуб тримає лист, на якому написана адреса – назва країни. Знайди на карті цю країну й допоможи голубові доставити лист за адресою. Для цього підведи вказівник до назви потрібної країни і клацни ліву кнопку миші. Учні під керівництвом учителя працюють за комп’ютерами. 6. Фізкультхвилинка. Вправи для очей. 7. Логічна сторінка «Для розумників і розумниць», с. 7 Кольорові прапорці. Стільці. 8. Фізкультхвилинка. Раз-підняти руки вгору, Два-нагнулися додолу, Не згинайте, діти, ноги, Як торкаєтесь підлоги. Три, чотири-рівно стати, Будем знову починати. Нахилилися вперед, назад, Вправо, вліво - щоб нічого е боліло. V. Узагальнення знань учнів. - Молодці! Всі плідно попрацювали в поштовому центрі. - Чи всі листи доставили адресатам? VI. Підсумок уроку. Що сподобалось на уроці? Що видалося важким? Де будете застосовувати отримані знання? VIІ. Домашнє завдання Підручник: ст. 6-7 Робочий зошит: Урок 2(№2-4) Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2807 | |
Екскурсія на пришкільну ділянку. Спостереження за осінніми змінами в живій і ... |
П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» |
Передавання просторового явища способом загороджування в зображенні архітекту... |
Колективне збирання моделей машин. Спільна поетапна робота з моделювання тран... |
Графіка як вид образотворчого мистецтва. Виконання аплікації «Рибки» з подаль... |
Всього коментарів: 0 | |