💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Узагальнююча практична робота. Колективна виставка-композиція «Моя вулиця»

УРОК 26

Тема. Узагальнююча практична робота. Колективна виставка-композиція «Моя вулиця»

Мета: перевірити набуті знання з теми «Людина і техніка», створити виставку-композицію «Моя вулиця»; розвивати творчу уяву, фантазію, охайність, вміння працювати з різними інструментами і матеріалами; виховувати любов до рідного села (міста), повагу до його мешканців, патріотизм.

Обладнання: вироби, виготовлені протягом вивчення розділу, кольоровий папір, ножиці, клей.

ХІД УРОКУ

I. Організація учнів класу

II. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні в нас узагальнюючий урок з теми «Людина і техніка», на якому за допомогою тестових завдань ми перевіримо набуті знання та створимо виставку-композицію «Моя вулиця». А допоможуть створити виставку вироби, зроблені вами на уроках трудового навчання під час вивчення розділу «Людина і техніка».

III. Робота над темою уроку

 1. Тестова перевірка.

 1) Конструювання — це...:

а) створення, розробка будови виробу або окремих його частин;

б) будова виробу або окремих його частин.

 2) Виберіть інструменти, які потрібні для роботи з конструктором.

а) Гайка, гвинт, викрутка, ключі;

б) гайка, ножиці, шило, ключі;

в) гвинт, викрутка, ніж, шило.

 3) Які професії можна віднести до виду «людина — техніка»?

а) Космонавт, хлібороб, шофер;

б) хлібороб, лікар, тракторист;

в) вчитель, лікар, комбайнер.

 2. Колективна перевірка тестових завдань. Самооцінка одержаних знань.

 3. Практична робота.

Можна все на світі Вибирати, сину,

Вибрати не можна Тільки Батьківщину!

— Що ви розумієте під словом Батьківщина? (Рідний край, рідне село)

— Спробуємо відтворити частинку нашого села за допомогою виробів, виготовлених на попередніх уроках. Для цього розділимося на дві групи.

Перша група буде створювати житловий масив центральної вулиці, а друга буде оздоблювати його різними предметами (дерева, машини).

4. Групова робота учнів.

IV.Підсумок уроку. Складання загальної композиції

— Чи все вам сподобалось у цій композиції?

— Можливо, хтось може ще щось до неї додати?

— Що тут виглядає найкраще? Хто його створив, на яку оцінку він заслуговує?

— Якщо бажаєте чимось доповнити нашу композицію, виконайте свій задум вдома.



Джерело: noindex
Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (09.12.2014)
Переглядів: 1573 | Рейтинг: 0.0/0
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 26
Таблиці додавання й віднімання чисел 4 і 5. Нумерація чисел у межах 20. Задач...
Г. Чубач «Я беру своє відерце». М. Стельмах «Сонце стукає в віконце». Прислів...
Різання паперу ножицями по прямій лінії. Способи нанесення зображення на папі...
Сюжетна композиція. Послідовність дій під час виготовлення сюжетної композиці...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]