Тема: Натуральний ряд чисел. Будова натурального ряду чисел у десятковій системі числення. Порівняння чисел Мета: узагальнити знання учнів про будову натурального ряду чисел; удосконалювати вміння порівнювати числа й розв’язувати задачі. ХІД УРОКУ I. Аналіз контрольної роботи II. Повторення вивченого матеріалу 1. Натуральний ряд чисел 2. Десяткова система числення • Запис натуральних чисел за допомогою десяткової системи числення. • У натуральному ряді немає останнього числа. • Позиційність десяткової системи числення. • Запис кожного числа є скороченим записом суми його розрядних доданків. • Розряди і класи десяткової системи числення. • Читання багатоцифрових чисел розбиванням їх записів на класи. 3.Порівняння натуральних чисел (загальний випадок) • Залежно від знаходження їх у натуральному ряді чисел. • За кількістю розрядів або величиною вищого розряду чисел. III. Закріплення вивченого матеріалу 1. Назвати найменше натуральне число. 2. Назвати десять цифр, за допомогою яких можна записати будь-яке число десяткової системи числення. 3. Чи можна назвати у натуральному ряді найбільше число? Чому? 4. Записати число 98 342 у вигляді суми його розрядних доданків. 5. Назвати перший, другий і третій класи десяткової системи числення. 6. Прочитати числа: 743 548, 605 103, 500 100, 600 000 001. 7. Порівняти числа. 934 548 і 834 IV. Розвиток математичних умінь учнів 1. Виконати дії. 402 • 682 747 : 67 546 • 82274 700 : 67 2. Із двох міст, відстань між якими 405 км, назустріч одне одному одночасно виїхали два автобуси. Вони зустрілись через 3 години. Швидкість першого автобуса 65 км/год. Знайти швидкість другого автобуса. V. Підсумки уроку Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2719 | |
Продовження екскурсії |
«Приховала». О. Орач «Вчуся у мами». П. Осадчук «Я навчаюся у тата». «Наш Анд... |
Висівання пророщеного насіння у відкритий ґрунт |
В. Сухомлинський «Про що думала Марійка». О. Буцень «Новий м'яч» |
Природа Українських Карпат |
Всього коментарів: 0 | |