Тема: Додавання й віднімання складених іменованих чисел, виражених у мірах часу Мета: ознайомити учнів з письмовим додаванням і відніманням складених одиниць часу; опрацювати задачу, яка розв’язується способом відношень; розвивати логічне мислення. Обладнання: картки для індивідуальної роботи, таблиця для усної лічби. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів 1. Вправа на розвиток уваги Гра «Швидка лічба» Двоє учнів відшукують числа в таблиці від 100 до 120, називають їх. Перемагає той, хто швидше відшукає й назве числа. Роботу можна проводити 2—3 рази. 101 111 105 103 112 108 115 110 106 114 100 117 107 116 119 113 104 109 102 118 2.Лічба за карткою Знайти помилки й розв’язати приклади правильно. 400 - 70 4 + 65 = 185 ()81 : 27 = 3 (] 600 + 720 : 6 - 180 = 650 (]84 : 14 = 7 (] 700 - 360 : 4 6 = 540 (]50 5 = 250 ( 90 4 : 3 - 116 1 = 4 [І28 3 = 90 ( ] 810 : 9 8 + 40 7 = 1000 ()60 : 15 = 5 (] II. Вивчення нового матеріалу 1. Пояснення вчителя за вправою № 1011 (приклад написаний на дошці) 2. Первинне закріплення. Вправи № 1012, 1013 3. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь учнів 1. Колективне розв’язання задачі № 1015 Спочатку потрібно визначити кількість днів стійлового періоду. Знайдемо третину стійлового періоду. Виконаємо короткий запис умови задачі. 1 корові на 1 день — 37 кг 96 коровам на 66 дні — ? кг — Складемо вираз: 37 • 96 • 66 = 234 432 (кг). 2. Самостійне розв’язання задачі № 1016 IV. Підсумки уроку V. Домашнє завдання № 1017, 1018. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1962 | |
Декларація прав дитини. Основний Закон держави. Обов'язки батьків та діте... |
Сюжетні композиції з рослинних форм. створення колективних сюжетних композиці... |
Силуетно-площинне зображення дерев і птахів. Практична робота «Як живеться ва... |
Природні матеріали. Ескіз виробу. Природні матеріали. Виготовлення аплікації ... |
Робота з папером. Іграшки зі складеного аркуша |
Всього коментарів: 0 | |