Тема: Ділення багатоцифрових чисел на трицифрове Мета: ознайомити учнів з діленням багатоцифрових чисел на трицифрове; опрацювати задачу на зустрічний рух; формувати обчислювальні навички. Обладнання: картки для усної лічби, предметні малюнки, схеми задач. ХІД УРОКУ I. Аналіз контрольної роботи II. Вивчення нового матеріалу 1. Вступна бесіда Гра «Яка ракета швидша?» — Я отримала телеграму, в якій нашої допомоги просять жителі однієї з планет космосу. Наша задача — звільнити їх від загарбників. Сьогодні ми полетимо у космос. А на якій ракеті ми це зробимо, дізнаємось, обчисливши приклади. 2. Обчислення блок-схеми — Щоб дізнатись, куди ми полетимо, ми маємо розв’язати блок-схему. Сіріус — 8 Полярна зірка — 12 Вега — 3 — Отже, летимо на Сіріус. Будьте обережні, в космосі є космічні пірати. До старту залишилось 5, 4, 3, 2, 1, 0 хвилин. Старт! Поки триває політ, зробимо космічну підготовку. 3. Підготовча робота • Обчислити: 600 : 300, 6 400 : 800, 8 100 : 900, 5 600 : 100. — Чому під час ділення спочатку ділимо на 100? • Вправа № 971 (розв’язати усно). • Робота в групах за вправою № 972. Вивчення групами ділення на трицифрове число. — З нами летить Веселий Робік, він буде допомагати у польоті. Щоб корабель не мав перешкод, вивчимо самостійно нову тему. 4. Первинне закріплення за вправою № 973 (розв’язання одного прикладу на дошці з поясненням, двох — самостійно групами) 5. Задачі з комп’ютера — У космосі йде космічний дощ. Захистимо нашу ракету від нього. Нам факсом надійшли задачі. Розв’яжемо їх. • Відстань від Землі до Сонця 1 500 000 000 км. Скільки часу йде на Землю сонячний промінь, якщо його швидкість 300 000 км/с? • Земля навколо Сонця рухається зі швидкістю 30 км/с. Який шлях вона зробить за 1 хвилину? 6. Обчислення прикладу — Перед нами — велика зірка. Дізнайтесь, як вона називається, розв’яжіть приклад. (16 205 : 35 + 185) • 49 7. Складання й розв’язання задачі № 974 — Зірка, до якої летимо, взята у полон космічними піратами. Потрібно її очистити від них. 8. Розв’язання задачі № 975 9. Розв’язання задачі за коротким записом — Зірку ми звільнили, зараз вийдемо у відкритий космос і закріпимо прапорець на знак того, що ми тут були. Розв’яжемо задачу з логічним навантаженням. Як можна розфарбувати три зірки так, щоб дві з них були одного кольору, а дві — різного? (Дві зірки одного кольору, одну — другого.) — Всі завдання ми виконали, повертаємось додому. III. Підсумки уроку IV. Домашнє завдання № 976, 877. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1688 | |
Колірний і тональний контраст як засіб виділення об’єкта зображення. Малюнок ... |
Твоя родина, рідня, рід. Свята моєї родини |
Білоруська народна казка «Легкий хліб» |
Загадка — цікава розумова задача. Л. Глібов «Котилася тарілочка», «Хто доня?» |
Як росте і розвивається людина. Практична робота «Визначення росту і маси тіл... |
Всього коментарів: 0 | |