Тема: Ділення трицифрових чисел на двоцифрове Мета: закріплювати вміння учнів ділити трицифрові числа на двоцифрове; розв’язувати задачі на знаходження середнього арифметичного та ускладнені задачі на знаходження четвертого пропорційного; вдосконалювати обчислювальні навички. Обладнання: картки для усної лічби; таблиці умов задач. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів 1. Усні обчислення Гра «Хто швидше ?» 2. Вправа № 865 3. Завдання для опитування • Туристи пройшли 3 години зі швидкістю 5 км/год і 4 години зі швидкістю 4 км/год. Яку відстань подолали туристи? • Довжина прямокутника 8 м, ширина — 4 м. Знайти ширину другого прямокутника з такою ж площею, довжина якого 16 м. II. Повторення ділення на двоцифрове число без остачі і з остачею 1. Вправа № 866 2. Виконання ділення із записом на дошці 168 : 28, 272 : 34, 513 : 83, 699 : 96. Вправа № 867 (самостійно). III. Вивчення нового матеріалу 1. Середнє арифметичне кількох чисел Задача У понеділок термометр показував 20 градусів тепла, у вівторок — 21 градус, у середу — 25. Записати середню температуру цих вимірювань. Щоб знайти середню температуру повітря, треба суму цих температур поділити на кількість вимірювань: 20 + 21 + 25 = 66, 66 : 3 = 22. 22 градуси — це і є середня температура повітря за ці дні. 2. Робота за вправою № 869 3. Первинне закріплення. Вправа № 870 4. Фізкультхвилинка IV. Розвиток математичних умінь учнів 1. Задача № 868 (самостійне розв’язання задачі виразом) 2. Аналогічна робота із задачею № 871 3. Розв’язання задач № 880, 877 V. Підсумки уроку VI. Домашнє завдання № 873, 874, 882. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2988 | |
Культура спілкування. Словник мовленнєвого етикету |
Розкроювання тканини. Виготовлення серветки з бахромою |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 15 |
Ґрунт. Значення ґрунту для живої природи і господарської діяльності людини |
Вирізування з паперу серветок, сніжинок |
Всього коментарів: 0 | |