Тема: Знаходження значень виразів на сумісні дії різних ступенів Мета: формувати вміння учнів знаходити значення виразів на сумісні дії; розв’язувати задачі на знаходження числа за двома різницями, на порівняння суми двох добутків і числа та знаходження площі. Обладнання: картки для усної лічби, таблиця для задачі. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів 1. Усна лічба за таблицею 2. Математичний диктант за вправою № 841 3. Розв’язання рівнянь за вправою № 840 II. Розвиток математичних умінь учнів 1. Пояснення учнями порядку виконання дій у виразі вправи № 842 2. Вправа № 843 (значення першого виразу знайти, виконавши дії на дошці, другого виразу — самостійно) 3. Самостійна робота Знайти значення виразів. Варіант I Варіант II 4. Робота над задачами • Задача № 844 (під час повторення змісту задачі вчитель заповнює таблицю). III. Підсумки уроку IV. Домашнє завдання № 847, 848. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1426 | |
О. Буцень «Чи е зима?». Загадки |
Чеська народна казка «Собака, коти та миші». Творчий переказ за кадром фільму |
Сонце та його значення для життя на Землі |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 15 |
«Приховала». О. Орач «Вчуся у мами». П. Осадчук «Я навчаюся у тата». «Наш Анд... |
Всього коментарів: 0 | |