💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Ділення з остачею на двоцифрове число. Усне ділення круглих чисел на розрядні числа

Тема: Ділення з остачею на двоцифрове число. Усне ділення круглих чисел на розрядні числа

Мета: пояснити учням ділення з остачею на двоцифрове число способом спроб; удосконалювати усне ділення круглих чисел на розрядні та вміння розв’язувати задачі на пропорційне ділення; формувати обчислювальні навички.

Обладнання: картки й таблиця для усної лічби, предметні малюнки, картки для індивідуальної роботи.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

Усні обчислення

1. Усна лічба за таблицею

Гра «Гонки за лідером»

2.Лічба за картками

23 : 4

30 : 7

48 : 9

51 : 7

25 : 3

60 : 8

27 : 4

3. Розв’язання прикладів № 756

4. Завдання для опитування

• Використавши дужки, змінити порядок дій так, щоб числове значення виразу відповідало заданому.

480 + 320 : 80 : 5 = 2120  3 - 200 : 100 = 16

• Восьми метрову колоду розрізали на 2 рівні частини, а дев’ятиметрову — на 3. Частина якої колоди більша?

• Коли в бочку влили 40 л води, то заповнили п’яту її частину. Скільки літрів води вміщує бочка?

• Від числа 2 480 відняти X- його.

• Знайти число, якщо -7- його дорівнює 450.

5. Індивідуальна робота за картками Для учнів з високим рівнем знань

1) Прочитати задачу № 760.

2) Розв’язати задачу з поясненням.

3) Знайти значення виразу (завдання 2).

Для учнів з достатнім рівнем знань

1) Прочитати задачу № 760.

2) Заповнити таблицю.

Витрати пального Кількість годин Загальна кількість

за 1 год пального

 До перерви

Після перерви

3) Розв’язати задачу по діях.

4) Знайти значення виразу (завдання 2).

Для учнів з середнім та початковим рівнем знань

1) Прочитати задачу № 760.

2) Розглянути таблицю.

Витрати пального Кількість годин Загальна кількість

за 1 год пального

 До перерви однакова? } 10год54 л

Після перерви ? л }90 л

3)Розв’язати задачу за планом:

а) Скільки всього пального витратили за 1 годину?

б) Скільки годин працював двигун до перерви?

в) Скільки годин працював двигун після перерви?

II. Вивчення нового матеріалу

1. Ділення з остачею

• Пояснення вчителя на основі прикладів.

90 : 18 = 548: 12 = 4

91 : 18 = 5 (ост. 1)49: 12 = 4 (ост. 1)

• Пояснення учнів ділення з остачею за вправою № 757.

2. Первинне закріплення. Вправа № 758 (останні два стовпчики — самостійно)

3. Фізкультхвилинка

III. Розвиток математичних умінь учнів

1. Робота над задачею № 759 (за малюнком і коротким записом)

Сильнішим учням учитель пропонує розв’язати задачу самостійно, з рештою — працює колективно.

2. Знайти значення виразу 250 • с — с • 5, якщо с = 200.

IV. Підсумки уроку

V. Домашнє завдання

№ 762, 763.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (24.05.2015)
Переглядів: 2127 | Рейтинг: 0.0/0
Запитання до природи. Звідки береться олія?
Фантастичні образи
«Осінь спати захотіла, землю листом застелила...». Побудова речень різних тип...
Про що можна дізнатися спостерігаючи за Сонцем
Д. Красицький «Тарас Шевченко». Т. Шевченко «Світає...», «Встала весна...», «...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]