Тема: Ділення з остачею на двоцифрове число. Усне ділення круглих чисел на розрядні числа Мета: пояснити учням ділення з остачею на двоцифрове число способом спроб; удосконалювати усне ділення круглих чисел на розрядні та вміння розв’язувати задачі на пропорційне ділення; формувати обчислювальні навички. Обладнання: картки й таблиця для усної лічби, предметні малюнки, картки для індивідуальної роботи. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів Усні обчислення 1. Усна лічба за таблицею Гра «Гонки за лідером» 2.Лічба за картками 23 : 4 30 : 7 48 : 9 51 : 7 25 : 3 60 : 8 27 : 4 3. Розв’язання прикладів № 756 4. Завдання для опитування • Використавши дужки, змінити порядок дій так, щоб числове значення виразу відповідало заданому. 480 + 320 : 80 : 5 = 2120 3 - 200 : 100 = 16 • Восьми метрову колоду розрізали на 2 рівні частини, а дев’ятиметрову — на 3. Частина якої колоди більша? • Коли в бочку влили 40 л води, то заповнили п’яту її частину. Скільки літрів води вміщує бочка? • Від числа 2 480 відняти X- його. • Знайти число, якщо -7- його дорівнює 450. 5. Індивідуальна робота за картками Для учнів з високим рівнем знань 1) Прочитати задачу № 760. 2) Розв’язати задачу з поясненням. 3) Знайти значення виразу (завдання 2). Для учнів з достатнім рівнем знань 1) Прочитати задачу № 760. 2) Заповнити таблицю. Витрати пального Кількість годин Загальна кількість за 1 год пального До перерви Після перерви 3) Розв’язати задачу по діях. 4) Знайти значення виразу (завдання 2). Для учнів з середнім та початковим рівнем знань 1) Прочитати задачу № 760. 2) Розглянути таблицю. Витрати пального Кількість годин Загальна кількість за 1 год пального До перерви однакова? } 10год54 л Після перерви ? л }90 л 3)Розв’язати задачу за планом: а) Скільки всього пального витратили за 1 годину? б) Скільки годин працював двигун до перерви? в) Скільки годин працював двигун після перерви? II. Вивчення нового матеріалу 1. Ділення з остачею • Пояснення вчителя на основі прикладів. 90 : 18 = 548: 12 = 4 91 : 18 = 5 (ост. 1)49: 12 = 4 (ост. 1) • Пояснення учнів ділення з остачею за вправою № 757. 2. Первинне закріплення. Вправа № 758 (останні два стовпчики — самостійно) 3. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь учнів 1. Робота над задачею № 759 (за малюнком і коротким записом) Сильнішим учням учитель пропонує розв’язати задачу самостійно, з рештою — працює колективно. 2. Знайти значення виразу 250 • с — с • 5, якщо с = 200. IV. Підсумки уроку V. Домашнє завдання № 762, 763. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2127 | |
Запитання до природи. Звідки береться олія? |
Фантастичні образи |
«Осінь спати захотіла, землю листом застелила...». Побудова речень різних тип... |
Про що можна дізнатися спостерігаючи за Сонцем |
Д. Красицький «Тарас Шевченко». Т. Шевченко «Світає...», «Встала весна...», «... |
Всього коментарів: 0 | |