Тема: Складання та розв’язання задач на пропорційне ділення Мета: опрацювати складання та розв’язання задач на пропорційне ділення, розв’язання рівнянь та нерівностей; вдосконалювати навички усної лічби. Обладнання: таблиця для усної лічби, таблиця умови задачі. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів 1. Усні обчислення Гра «Хто швидше?» На дошці — таблиця, грають дві команди учнів. До дошки виходять по одному гравцю з кожної команди одночасно. Починають розв’язувати з нижніх прикладів. Виграє та команда, яка швидше розв’яже приклади й дістанеться верхівки. 2/3години3/4 2/3доби3/4 7/10 кілометра 3/10 3/5метра2/5 2/3року3/4 9/10 кілограма 6/100 7/10 дециметра 4/10 3/10 хвилини5/6 2. Завдання для опитування • Периметр прямокутника 28 см, а його ширина 6 см. Знайти його довжину. • Що більше — "1 площі квадрата зі стороною 15 см чи "3 площі прямокутника зі сторонами 12 см і 10 см? 3. Обчислити зручним способом (приклади № 743). II. Розвиток математичних умінь Творча робота над задачами. 1.Задача № 737 (під час повторення змісту задачі вчитель заповнює таблицю) Місткість 1 каністри Кількість каністр Загальна кількість гасу 472 л однакова?54 л 2. Коментоване розв’язання задачі № 738 3. Фізкультхвилинка 4. Самостійне розв’язання задачі № 739 5. Розв’язання рівнянь та нерівностей • Рівняння № 740 — розв’язати з коментуванням; • нерівності № 741 — самостійно за варіантами: І варіант — І, ІІ варіант — ІІ. III. Підсумки уроку IV. Домашнє завдання № 744, 745. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1642 | |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 16 (РУХЛИВІ ІГРИ) |
Фантастичні образи |
Закріплення навичок роботи з мишею |
Передача просторових явищ. Практична робота «Чарівний ліс уночі» |
Як людина сприймає інформацію |
Всього коментарів: 0 | |