Тема: Обчислення площі прямокутника Мета: вправляти учнів у розв’язанні задач, пов’язаних з поняттям площі прямокутника; вчити знаходити площу прямокутника за планом ділянки. Обладнання: картки для усної лічби, таблиці для розв’язання задач, креслення. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів 1.Усні обчислення. Гра «Хто швидше?» (змагання по рядах) 2. Робота за таблицею Довжина Ширина Периметр 12 см 8 см? см 15 см на 3 см більше? см 14 см у 2 рази менше? см 35 см"1 від довжини? см 3. Практична робота Побудувати прямокутник зі сторонами 4 см і 2 см, обчислити його периметр і площу. Порівняти результати. 4. Скласти рівняння й розв’язати його: невідоме число збільшили у 7 разів і дістали 987. II. Розвиток математичних умінь учнів 1. Розв’язання задач про площу. Робота за малюнками 1)За даними малюнків знайти площу і периметр кожного прямокутника (малюнки — на дошці). 3 см 6 см 4 см 2) Побудувати прямокутник, знайти його площу й периметр (вправа № 483). 3) Практична самостійна робота за кресленням завдання № 484. 2. Розв’язання задачі № 485 з коментуванням 3. Фізкультхвилинка 4. Скласти задачу за коротким записом і розв’язати її (коментоване розв’язання). Швидкість Час руху Відстань 60 км/год 180 км ? км/гододнаковий48 км 5.Самостійне розв’язання прикладів № 488 за варіантами: І варіант — перший рядок, ІІ варіант — другий рядок III. Підсумки уроку IV. Домашнє завдання № 489, 490. Джерело: noindex | |
|
| |
| Переглядів: 2200 | |
| Письмо великої букви Л ("ел") |
| «Загальне ознайомлення з поняттям «образотворче мистецтво», з матеріалами й і... |
| Таблиці додавання й віднімання числа 9. Периметр чотирикутника. Задачі на дві... |
| Письмо великої букви В ("ве") у поєднанні з іншими буквами. Розвито... |
| Особливості зображення складної форми на основі простих форм. Порівняння розм... |
| Всього коментарів: 0 | |