Тема: Обчислення площі прямокутника Мета: вправляти учнів у розв’язанні задач, пов’язаних з поняттям площі прямокутника; вчити знаходити площу прямокутника за планом ділянки. Обладнання: картки для усної лічби, таблиці для розв’язання задач, креслення. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів 1.Усні обчислення. Гра «Хто швидше?» (змагання по рядах) 2. Робота за таблицею Довжина Ширина Периметр 12 см 8 см? см 15 см на 3 см більше? см 14 см у 2 рази менше? см 35 см"1 від довжини? см 3. Практична робота Побудувати прямокутник зі сторонами 4 см і 2 см, обчислити його периметр і площу. Порівняти результати. 4. Скласти рівняння й розв’язати його: невідоме число збільшили у 7 разів і дістали 987. II. Розвиток математичних умінь учнів 1. Розв’язання задач про площу. Робота за малюнками 1)За даними малюнків знайти площу і периметр кожного прямокутника (малюнки — на дошці). 3 см 6 см 4 см 2) Побудувати прямокутник, знайти його площу й периметр (вправа № 483). 3) Практична самостійна робота за кресленням завдання № 484. 2. Розв’язання задачі № 485 з коментуванням 3. Фізкультхвилинка 4. Скласти задачу за коротким записом і розв’язати її (коментоване розв’язання). Швидкість Час руху Відстань 60 км/год 180 км ? км/гододнаковий48 км 5.Самостійне розв’язання прикладів № 488 за варіантами: І варіант — перший рядок, ІІ варіант — другий рядок III. Підсумки уроку IV. Домашнє завдання № 489, 490. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2166 | |
Що можна робити з інформацією |
«Які чудові нам земля дає плоди...». Складання текстів-описів за малюнком і п... |
«Бременські музиканти» (німецька народна казка) |
Київ — столиця України |
Узгодженість декоративної прикраси із силуетною формою. Практична робота «Каз... |
Всього коментарів: 0 | |