Тема: Додавання й віднімання іменованих чисел, виражених у мірах довжини і маси Мета: пояснити різні способи обчислень з іменованими числами; повторити розв’язання задач на зведення до одиниці. Обладнання: картки для усної лічби, таблиця одиниць маси і довжини. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 2. Усні обчислення • Фронтальне опитування за таблицею. — На скільки маса трьох півнів більша за масу двох качок? — У скільки разів ягня важче від півника? — На скільки теля легше від оленя? — Скільки будуть важити 2 кролів та 4 качок? — Обчисліть масу всіх тварин. — На скільки маса домашніх тварин менше від маси диких? • Робота біля дошки. 1) Периметр трикутного городу 860 м. Довжина одної сторони городу 320 м, другої — 120 м. Яка довжина третьої сторони? 2) Із 12 кг борошна виходить 16 кг хліба. Скільки кілограмів хліба вийде із 96 кг борошна? • Усно виконати обчислення (завдання № 356). II. Вивчення нового матеріалу 1. Самостійне опрацювання матеріалу Від вірьовки відрізали 3 м 15 см, потім — ще 2 м 45 см. Скільки сантиметрів відрізали від вірьовки? Для того щоб відповісти на питання задачі, потрібно додати довжини цих відрізків. Спочатку перетворюємо дані числа в одні одиниці довжини. Далі складаємо їх письмово. Додавати іменовані числа можна двома способами: • додавати й віднімати так, як вони записані; • замінити кожне число меншими одиницями вимірювання довжини або маси й виконати дії. Розв’язання буде таким: 3 м 15 см 31 5 ++ 2 м 45 см 24 5 5 м 60 см 56 0 см 2. Первинне закріплення. Розв’язання з коментуванням прикладів № 357,359 3. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь учнів 1. Самостійне розв’язання задачі № 358 2. Аналіз задачі № 360, складання плану розв’язання 1) Яка маса курки? 2) Яка маса курки й гуски разом? 3) Яка маса індика? 4) Яка маса всієї птиці? 3. Самостійне розв’язання задачі № 361 IV. Підсумки уроку V. Домашнє завдання № 362, 363. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2360 | |
Місця підвищеної небезпеки у школі |
Аплікація із рослинних форм |
Білоруська народна казка «Легкий хліб» |
Запитання до природи. Чи розуміються тварини між собою? |
Повний звуковий аналіз слів. Урок-гра "Поле чудес" |
Всього коментарів: 0 | |