Тема: Обчислення різниці, коли зменшуване містить кілька нулів. Розширена задача на знаходження третього доданка Мета: звернути увагу учнів на труднощі під час виконання дії віднімання у випадку одночасного переходу через кілька розрядів; розвивати вміння розв’язати розширені задачі на знаходження третього доданка; вдосконалювати обчислювальні навички. Обладнання: картки для індивідуальної роботи, таблиці для усної лічби. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 2. Усні обчислення • Знайти рівні величини, поєднати їх стрілками. • Індивідуальна робота за картками. Вписати літери у порядку зростання чисел. Прочитати слово. (Отримане слово: береза.) 8228258852226852282825288225286825 • Заповнити таблицю (вправа № 331). • Самостійна робота: виконати дії і зробити перевірку. Вправа № 333. II. Вивчення нового матеріалу 1.Підготовчі вправи 1 дес. — 1 од. = 9 од.1 сот. — 1 дес. = 9 дес. 1 тис. — 1 сот. = 9 сот.1 тис. — 1 од. = 9 сот. 9 од. Від 3 000 потрібно відняти 289. Від 0 відняти 9 неможливо. Візьмемо 1 000. Щоб запам’ятати це, поставимо над тисячами крапку. Замінимо 1000 на 10 сотень; 1 сотню заберемо, а 9 сотень залишимо у розряді сотень. Сотню, яку ми взяли, замінимо на 10 десятків. 1 десяток беремо, а 9 десятків залишаємо в розряді десятків. Десяток, який взяли, замінимо на 10 одиниць. Тепер будемо віднімати. 3 0 0 0 2 8 9 2 7 11 2. Первинне закріплення. Розв’язання прикладів № 332 (першу частину учні виконують усно, другу — письмово з коментуванням) 3. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь учнів 1. Розв’язання задачі № 334 за скороченим записом умови (на дошці) 2. Розв’язання задачі № 335 за рівнями (учні з високим рівнем знань виконують завдання самостійно, решта — під керівництвом учителя) 3. Цікава математика. Індивідуальна робота з карткою Два пішоходи пройшли до зустрічі однакову відстань. Обвести того пішохода, який обминув більшу кількість прапорців. IV. Підсумки уроку V. Домашнє завдання № 345, 346. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1754 | |
Наш вернісаж |
«Бременські музиканти» (німецька народна казка). Продовження |
В. Сухомлинський «Як же все це було без мене?», «По волосинці» |
Робота з папером. Іграшки зі смужок. Котик |
Щоб бути здоровим і все встигати робити |
Всього коментарів: 0 | |