💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Обчислення різниці, коли зменшуване містить кілька нулів. Розширена задача на знаходження третього доданка

Тема: Обчислення різниці, коли зменшуване містить кілька нулів. Розширена задача на знаходження третього доданка

Мета: звернути увагу учнів на труднощі під час виконання дії віднімання у випадку одночасного переходу через кілька розрядів; розвивати вміння розв’язати розширені задачі на знаходження третього доданка; вдосконалювати обчислювальні навички.

Обладнання: картки для індивідуальної роботи, таблиці для усної лічби.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

2. Усні обчислення

• Знайти рівні величини, поєднати їх стрілками.

• Індивідуальна робота за картками.

Вписати літери у порядку зростання чисел. Прочитати слово. (Отримане слово: береза.)

8228258852226852282825288225286825

• Заповнити таблицю (вправа № 331).

• Самостійна робота: виконати дії і зробити перевірку. Вправа № 333.

II. Вивчення нового матеріалу

1.Підготовчі вправи

1 дес. — 1 од. = 9 од.1 сот. — 1 дес. = 9 дес.

1 тис. — 1 сот. = 9 сот.1 тис. — 1 од. = 9 сот. 9 од.

Від 3 000 потрібно відняти 289. Від 0 відняти 9 неможливо. Візьмемо 1 000. Щоб запам’ятати це, поставимо над тисячами крапку. Замінимо 1000 на 10 сотень; 1 сотню заберемо, а 9 сотень залишимо у розряді сотень. Сотню, яку ми взяли, замінимо на 10 десятків. 1 десяток беремо, а 9 десятків залишаємо в розряді десятків. Десяток, який взяли, замінимо на 10 одиниць. Тепер будемо віднімати.

3 0 0 0 2 8 9

2 7 11

2. Первинне закріплення. Розв’язання прикладів № 332 (першу частину учні виконують усно, другу — письмово з коментуванням)

3. Фізкультхвилинка

III. Розвиток математичних умінь учнів

1. Розв’язання задачі № 334 за скороченим записом умови (на дошці)

2. Розв’язання задачі № 335 за рівнями (учні з високим рівнем знань виконують завдання самостійно, решта — під керівництвом учителя)

3. Цікава математика. Індивідуальна робота з карткою

Два пішоходи пройшли до зустрічі однакову відстань. Обвести того пішохода, який обминув більшу кількість прапорців.

IV. Підсумки уроку

V. Домашнє завдання

№ 345, 346.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (03.05.2015)
Переглядів: 1754 | Рейтинг: 0.0/0
Наш вернісаж
«Бременські музиканти» (німецька народна казка). Продовження
В. Сухомлинський «Як же все це було без мене?», «По волосинці»
Робота з папером. Іграшки зі смужок. Котик
Щоб бути здоровим і все встигати робити
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]