Тема: Дія віднімання. Правило віднімання суми від числа Мета: вправляти учнів у виконанні обчислень на табличне та поза-табличне віднімання; узагальнити знання про прості задачі на дію віднімання; вдосконалювати обчислювальні навички. Обладнання: картки для індивідуальної роботи та для усних обчислень. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання Із завдання № 308 прочитати результати обчислень у порядку зростання. 2. Усна лічба за карткою Обчислити приклади і за кодом скласти вираз. Т 820 + 140 - 80 • 5 Е 18 • 5 - 40 + 60 • 7 и 50 • 9 + 90 - 40 • 9 : 6 Р 970 - 540 : 9 • 8 - 120 Ц 420 - 630 : 70 • 15 О 75 : 3•2 : 10 Ж 800 : 10 • 9 : 30 М 600 : 100 • 30 п 12 • 2 • 500 Ь (16 • 20 - 120) : 100 Код 24 480 --- 12 000 470 370 560 180 5 24 560 285 2 Вираз: ти — переможець. 3. Заповнити таблицю. Доданок 1400 25600 14500 2130 6000 132 Доданок 6006815060830122 Сума ІІ. Вивчення нового матеріалу 1. Підготовча вправа З прикладу на додавання 24 + 16 = 40 скласти два приклади на віднімання. 2. Робота над завданням № 310 Прочитати текст частинами. 3. Бесіда за прочитаним — Як називаються числа при відніманні? — Як застосувати послідовність чисел при відніманні? — Показати на прикладі, як можна віднімати від числа суму. — Виконати віднімання частинами: 43 — 8. 4. Розв’язання простих задач № 311 (записування розв’язків задач, що мають дію віднімання) 5. Самостійна робота: приклади № 312, 313 6. Групова робота над задачею № 314 • Високий рівень знань — розв’язати задачу самостійно; • достатній рівень знань — розв’язання задачі за коротким записом • Середній та початковий рівень знань — розв’язання задачі за поданим планом. 1) Скільки кілограмів становили висівки? 2) На скільки кілограмів більше дістали борошна, ніж висівок? III. Підсумки уроку Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1641 | |
З Елзіком по планеті |
Розвиток артикуляційно-вимовних умінь. Словниково-логічні вправи. Бесіда &quo... |
Аналіз результатів контрольної роботи. Складання таблиці ділення на 3. Склада... |
Охорона тварин |
Передавання простих форм в об’ємі. Ліплення природної форми за зразком. Прави... |
Всього коментарів: 0 | |