Тема: Записування іменованих чисел та їх перетворення. Розв’язання задачі на 2 дії та складання оберненої задачі Мета: вправляти учнів у заміні іменованих чисел; ознайомити із знаходженням відстані за картою із заданим масштабом; вдосконалювати обчислювальні навички. Обладнання: картки для індивідуальної роботи, для усної лічби. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання • Вибірково пояснити виконання перетворень у завданні № 278. • Скласти задачу, обернену до задачі № 279. 2.Індивідуальна робота за картками Вписати відповіді у віконця. 5 ц = кг 7 000 кг = 3 т 940 кгкг 8 т 3 ц =ц 25 000 г =кг 18 ц 7 кг=кг 4 000 ц =т 500 000 кг =т 1 600 кг =ц 14 кг 50 г =г 3. Розв’язати задачу. Маса порожньої банки 500 г. Вона вміщує 3 л соку. Яка маса 4-х банок із соком? 4. Гра «Мовчанка» 1500 330 т 5. Математичний диктант • 80 кг яблук поклали у пакети по 5 кг. Скільки знадобилось пакетів? • В одну банку вміщується 3 л. Скільки потрібно банок, щоб розлити 90 л соку? • Невідоме число збільшили у 100 разів й отримали 4 000. Яке число було невідомим? II. Розвиток математичних умінь учнів 1. Самостійне розв’язання прикладів № 280 і 281 2. Колективне розв’язання нерівності із вправи № 282 3. Розв’язання прикладів № 283 за варіантами (І рівень — перший рядок, ІІ рівень — другий рядок) 4. Фізкультхвилинка 5. Розв’язання задач • № 284. Запис умови задачі у таблицю. Маса В одному Кількість Вишень ящику ящиків І д.16 кг }7 кг ІІ д. 19 кг / Складання оберненої задачі до поданої. 6. Аналіз задачі № 285. Складання плану розв’язання. Запис розв’язання окремими діями 7. Практична робота з картою України Повторення правила користування масштабом. Користуючись масштабом, обчислити протяжність території України із Заходу на Схід і з Півночі на Південь (№ 286). III. Підсумки уроку IV. Домашнє завдання № 288, 289. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1183 | |
Природні та рукотворні об'єкти (тіла) |
Узагальнюючий урок із теми «Рукотворна краса». Колективна робота «Сонячні кві... |
Практична робота: оволодіння самомасажем вух, носа; гімнастика для очей |
Вода та її властивості. Демонстрація властивостей води (безбарвна, прозора, н... |
Силуетне зображення будинків. Практична робота «Чарівні куполи соборів» |
Всього коментарів: 0 | |