💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Записування іменованих чисел та їх перетворення. Розв’язання задачі на 2 дії та складання оберненої задачі

Тема: Записування іменованих чисел та їх перетворення. Розв’язання задачі на 2 дії та складання оберненої задачі

Мета: вправляти учнів у заміні іменованих чисел; ознайомити із знаходженням відстані за картою із заданим масштабом; вдосконалювати обчислювальні навички.

Обладнання: картки для індивідуальної роботи, для усної лічби.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

• Вибірково пояснити виконання перетворень у завданні № 278.

• Скласти задачу, обернену до задачі № 279.

2.Індивідуальна робота за картками Вписати відповіді у віконця.

5 ц =

кг

7 000 кг =

3 т 940 кгкг 8 т 3 ц =ц

25 000 г =кг 18 ц 7 кг=кг

4 000 ц =т 500 000 кг =т

1 600 кг =ц 14 кг 50 г =г

3. Розв’язати задачу.

Маса порожньої банки 500 г. Вона вміщує 3 л соку. Яка маса 4-х банок із соком?

4. Гра «Мовчанка»

1500

330

т

5. Математичний диктант

• 80 кг яблук поклали у пакети по 5 кг. Скільки знадобилось пакетів?

• В одну банку вміщується 3 л. Скільки потрібно банок, щоб розлити 90 л соку?

• Невідоме число збільшили у 100 разів й отримали 4 000. Яке число було невідомим?

II. Розвиток математичних умінь учнів

1. Самостійне розв’язання прикладів № 280 і 281

2. Колективне розв’язання нерівності із вправи № 282

3. Розв’язання прикладів № 283 за варіантами (І рівень — перший рядок, ІІ рівень — другий рядок)

4. Фізкультхвилинка

5. Розв’язання задач

• № 284. Запис умови задачі у таблицю.

Маса В одному Кількість

Вишень ящику ящиків

І д.16 кг }7 кг

ІІ д. 19 кг /

Складання оберненої задачі до поданої.

6. Аналіз задачі № 285. Складання плану розв’язання. Запис розв’язання окремими діями

7. Практична робота з картою України

Повторення правила користування масштабом. Користуючись масштабом, обчислити протяжність території України із Заходу на Схід і з Півночі на Південь (№ 286).

III. Підсумки уроку

IV. Домашнє завдання

№ 288, 289.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (30.04.2015)
Переглядів: 1183 | Рейтинг: 0.0/0
Природні та рукотворні об'єкти (тіла)
Узагальнюючий урок із теми «Рукотворна краса». Колективна робота «Сонячні кві...
Практична робота: оволодіння самомасажем вух, носа; гімнастика для очей
Вода та її властивості. Демонстрація властивостей води (безбарвна, прозора, н...
Силуетне зображення будинків. Практична робота «Чарівні куполи соборів»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]