Записування іменованих чисел та їх перетворення. Розв’язання задачі на 2 дії та складання оберненої задачі

Тема: Записування іменованих чисел та їх перетворення. Розв’язання задачі на 2 дії та складання оберненої задачі

Мета: вправляти учнів у заміні іменованих чисел; ознайомити із знаходженням відстані за картою із заданим масштабом; вдосконалювати обчислювальні навички.

Обладнання: картки для індивідуальної роботи, для усної лічби.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

• Вибірково пояснити виконання перетворень у завданні № 278.

• Скласти задачу, обернену до задачі № 279.

2.Індивідуальна робота за картками Вписати відповіді у віконця.

5 ц =

кг

7 000 кг =

3 т 940 кгкг 8 т 3 ц =ц

25 000 г =кг 18 ц 7 кг=кг

4 000 ц =т 500 000 кг =т

1 600 кг =ц 14 кг 50 г =г

3. Розв’язати задачу.

Маса порожньої банки 500 г. Вона вміщує 3 л соку. Яка маса 4-х банок із соком?

4. Гра «Мовчанка»

1500

330

т

5. Математичний диктант

• 80 кг яблук поклали у пакети по 5 кг. Скільки знадобилось пакетів?

• В одну банку вміщується 3 л. Скільки потрібно банок, щоб розлити 90 л соку?

• Невідоме число збільшили у 100 разів й отримали 4 000. Яке число було невідомим?

II. Розвиток математичних умінь учнів

1. Самостійне розв’язання прикладів № 280 і 281

2. Колективне розв’язання нерівності із вправи № 282

3. Розв’язання прикладів № 283 за варіантами (І рівень — перший рядок, ІІ рівень — другий рядок)

4. Фізкультхвилинка

5. Розв’язання задач

• № 284. Запис умови задачі у таблицю.

Маса В одному Кількість

Вишень ящику ящиків

І д.16 кг }7 кг

ІІ д. 19 кг /

Складання оберненої задачі до поданої.

6. Аналіз задачі № 285. Складання плану розв’язання. Запис розв’язання окремими діями

7. Практична робота з картою України

Повторення правила користування масштабом. Користуючись масштабом, обчислити протяжність території України із Заходу на Схід і з Півночі на Південь (№ 286).

III. Підсумки уроку

IV. Домашнє завдання

№ 288, 289.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (30.04.2015)
Переглядів: 1209 | Рейтинг: 0.0/0
Кімнатні рослини. Практична робота. Догляд за кімнатними рослинами
Т. Коломієць «Подарунок». В. Лучук «Кольорові пташки». В. Конопелець «Якого к...
Розкрій тканини. Виготовлення спіднички прямолінійної форми для ляльки
Ознайомлення учнів зі складовою будовою слів. Поділ слів на склади. Робота з ...
Як людина пізнає світ. Органами чуття (язик, шкіра)
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]