Тема: Одиниці вимірювання довжини. Вираження одних одиниць вимірювання довжини іншими Мета: систематизувати знання учнів про одиниці вимірювання довжини; вправляти у заміні одиниць вимірювання; закріпити вміння розв’язувати задачі на спосіб відношення; вдосконалювати обчислювальні навички. Обладнання: картки для усної лічби, таблиця одиниць вимірювання довжини. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання • Пояснити розв’язання задачі № 257. Скласти задачу, обернену до даної. • Прочитати відповіді прикладів, у яких остання дія — віднімання. 2. Усна лічба за картками 345 000 + 7 = 834 000 + 5 = 834 000 + 825 = 254 000 + 600 = 483 000 + 548 = 2 800 : 100 = 31 700 : 10 = 92 1 000 = 5 000 : 1 000 = 240 10 = 3.Записати числа у вигляді суми розрядних доданків 4 3 9 5 6 0 8 7 7 5 0 2 3 0 0 4 6 2 7 8 4.Завдання для опитування • Записати, скільки всього десятків, сотень, тисяч у числі 263 153. • У скільки разів збільшується число, коли до нього справа приписуємо один нуль? Два нулі? Три нулі? • Як зміниться число 30 000, якщо відкинути в його запису один нуль? • Розв’язати задачу. Довжина коридору 10 м, ширина — 3 м. Знайти периметр коридору. • Зозуля за 1 год може з’їсти 100 гусениць. Скільки гусениць вона з’їсть за добу? (2 400) II. Повторення та узагальнення вивченого про одиниці вимірювання довжини 1. Завдання № 259 (1) 2. Прочитати таблицю одиниць довжини. 3. Коментоване виконання завдання № 260, 261 4. Фізкультхвилинка 5. Самостійна робота: вправа № 262 6. Хвилинка цікавого. Історична довідка Раніше люди користувались іншими одиницями вимірювання довжини. Прочитайте ці одиниці на таблиці. ґЛ Сажень --- 2 м 13 см Аршин --- 75 см Лікоть --- 46 см П’ядь --- 17 см 8 мм Верста --- 1 км 70 м Миля --- 1 км 600 м Дюйм --- 2 см 5 мм VУ III. Розвиток математичних умінь учнів 1. Коментоване розв’язання задачі № 263 за скороченим записом умови задачі на дошці 3 кг — 2 кг 12 кг — ? кг 2. Самостійна робота: приклади № 264 3. Практична робота з картою України У підручнику — карта Глухівського району Сумської області. За цією картою і завданням у вправі № 265 учні обчислюють відстані, користуючись масштабом. Доцільно згадати, що таке масштаб і як ним користуватись. IV. Підсумки уроку V. Домашнє завдання № 266, 267, 268. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1649 | |
Виготовлення ялинкових і різдвяних іграшок та прикрас |
Природа Українських Карпат |
Практична робота: оволодіння самомасажем вух, носа; гімнастика для очей |
«Зима-білосніжка». Урок позакласного читання |
Цікавий світ навколо тебе. Урок позакласного читання |
Всього коментарів: 0 | |