💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Десяткова система числення

Тема: Десяткова система числення

Мета: узагальнити знання учнів про десяткову систему числення; формувати вміння розв’язувати задачі, обернені до задач на знаходження суми двох доданків.

Обладнання: картки для усної лічби.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

2. Усна лічба за індивідуальною карткою

Обчислити приклади, поєднати послідовно згідно з відповідями точки. Що вийшло?

3.Гра «Хто швидше?»

О

5 0 X1 0 0 0 - 5 5ОX

20 СЯ1 0

- 1 5 094 0 0

1 52X 8 0

- 1 6X 3+ 6 0 0

X 5+ 2 5+ 3 4 0

4. Збільшити у 10 разів числа: 300, 50, 10, 45, 2, 2 000, 80 000.

5. Зменшити у 100 разів числа: 40 000, 200 000, 3 000, 2 400, 102 000.

6. Знайти "2 від 1 м, від 1 кг, 2 від 1 см, 2 від 1 км.

7. Задача

У їдальні було 200 кг борошна. На обід витратили 1/4 борошна. Скільки кілограмів борошна залишилось у їдальні?

II. Вивчення нового матеріалу

1. Виконання завдання № 250

2. За текстом вправи № 251 учні ознайомлюються з десятковою системою числення.

3. Перевірка рівня засвоєння матеріалу Запитання для фронтальної бесіди

— Які числа називають натуральними?

— Яке натуральне число найменше?

— Чи існує найбільше натуральне число?

— Чому система числення, якою ми користуємось, називається десятковою?

— Назвати розрядні одиниці (числа) першого, другого, третього розряду.

— Назвати розряди, які утворюють клас тисяч.

— Яка лічильна одиниця першого (другого) класу?

— Як прочитати багатоцифрове число?

4. Фізкультхвилинка

III. Розвиток математичних умінь учнів

1. Фронтальне виконання завдань № 252, 253, 254

2. Задача № 255

Учні з високим рівнем знань розв’язують задачу самостійно, решта — під керівництвом учителя.

3. Робота з багатоцифровими числами (завдання № 256)

IV. Підсумки уроку

V. Домашнє завдання

№ 257, 258.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (28.04.2015)
Переглядів: 1664 | Рейтинг: 0.0/0
Чим ми чуємо
Вода та її властивості. Демонстрація властивостей води (безбарвна, прозора, н...
Дослідницький практикум. З чого це виготовлено?
Передача просторових явищ. Практична робота «Чарівний ліс уночі»
Твої руки. Чутливість шкіри
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]