Тема: Десяткова система числення Мета: узагальнити знання учнів про десяткову систему числення; формувати вміння розв’язувати задачі, обернені до задач на знаходження суми двох доданків. Обладнання: картки для усної лічби. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 2. Усна лічба за індивідуальною карткою Обчислити приклади, поєднати послідовно згідно з відповідями точки. Що вийшло? 3.Гра «Хто швидше?» О 5 0 X1 0 0 0 - 5 5ОX 20 СЯ1 0 - 1 5 094 0 0 1 52X 8 0 - 1 6X 3+ 6 0 0 X 5+ 2 5+ 3 4 0 4. Збільшити у 10 разів числа: 300, 50, 10, 45, 2, 2 000, 80 000. 5. Зменшити у 100 разів числа: 40 000, 200 000, 3 000, 2 400, 102 000. 6. Знайти "2 від 1 м, від 1 кг, 2 від 1 см, 2 від 1 км. 7. Задача У їдальні було 200 кг борошна. На обід витратили 1/4 борошна. Скільки кілограмів борошна залишилось у їдальні? II. Вивчення нового матеріалу 1. Виконання завдання № 250 2. За текстом вправи № 251 учні ознайомлюються з десятковою системою числення. 3. Перевірка рівня засвоєння матеріалу Запитання для фронтальної бесіди — Які числа називають натуральними? — Яке натуральне число найменше? — Чи існує найбільше натуральне число? — Чому система числення, якою ми користуємось, називається десятковою? — Назвати розрядні одиниці (числа) першого, другого, третього розряду. — Назвати розряди, які утворюють клас тисяч. — Яка лічильна одиниця першого (другого) класу? — Як прочитати багатоцифрове число? 4. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь учнів 1. Фронтальне виконання завдань № 252, 253, 254 2. Задача № 255 Учні з високим рівнем знань розв’язують задачу самостійно, решта — під керівництвом учителя. 3. Робота з багатоцифровими числами (завдання № 256) IV. Підсумки уроку V. Домашнє завдання № 257, 258. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1664 | |
Чим ми чуємо |
Вода та її властивості. Демонстрація властивостей води (безбарвна, прозора, н... |
Дослідницький практикум. З чого це виготовлено? |
Передача просторових явищ. Практична робота «Чарівний ліс уночі» |
Твої руки. Чутливість шкіри |
Всього коментарів: 0 | |